Ja, wat is daar zo erg aan, niet elke game is zo als gta Je kunt in dat laatste stukje ook nog gewoon doen wat je wilt, behalve de playboys collecten, die moeten per chapter.
Ja ok, maar het is wel leuk om een beetje te crossen en een beetje wat winkels te beroven. maar als ik daar zin in heb start ik chapter 5 en ga ik gewoon niet naar de missie toe Wel jammer van de MP had er wel zin in Heb de game in één dag uitgespeeld en dan verlang je natuurlijk naar die MP.
Je hoeft de missies niet te doen natuurlijk. Tussen, laat maar zeggen, het opstaan uit je bed en de werkelijke missie, ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt. Bijvoorbeeld, winkels beroven, je auto tunen, wanted posters zoeken en een gepantserde truck overvallen (het laatste is ook handig voor een achievement)
Jimmies Vendetta ofzo is wel leuk trouwens, alleen die achievements zijn gewoon ronduit belachelijk. 1000 miles met je auto rijden, dan ben je 20 uur bezig.
tjsa, gewoon een beetje om rijden als je een missie gaat doen... Het zijn inderdaad niet de eenvoudigste als je de achievements vergelijkt met het gewone spel.
Jimmy's Vendetta kan je niet vergelijken met de originele game. In principe, kan je allemaal kleine opdrachten doen, zoals een wagen stelen of een bende uitschakelen. De opdrachten liggen verspreid over de hele stad. Voor de opdrachten krijg je een bepaalde tijd. Als je binnen die tijd je missie hebt afgerond, dan krijg je daar voor geld en een x-aantal punten. Die punten kan je vergelijken met andere spelers. De missies lijken overigens erg veel op elkaar. Soms zijn ze moeilijk, dan weer te makkelijk.
Ik heb gisteren Mafia 2 er weer eens ingedaan, ik had hem nog steeds niet uitgespeeld omdat ie aan het eind van chapter 14 steeds vastliep. Maar nu heb ik heel de chapter overnieuw gedaan en zit ik eindelijk in chapter 15. Damn waarom krijg je nooit een checkpoint? Ik heb echt al 1000 gasten afgeschoten en nog komt er geen checkpoint. Uiteindelijk was ik op het dak kapot geschoten en toen had ik geen zin meer. Iemand tips?
als je de trap krijgt welke het dak opgaat, eerst rustig omhoog lopen, als het goed is komen er 2 gasten op je af. trap weer af naar vorige ruimte en zodra ze in deuropening komen schiet je ze neer. dan weer naar boven en zullen er 2 of 3 zich schuil houden achter objecten, zodra je deze neer hebt (zijn n makkie) kun je doorlopen over het dak naar de tegenoverliggende koepel. hier zou je een checkpoint moeten krijgen. ik speelde em op hard moeilijkheidsgraad en lukte meteen. gebruik wel je machinegeweer, shotgun is niet wat t moet zijn in deze game helaas suc6!