1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk vind ik de dlc met Joe leuker. Hier zijn soms echte missies met filmpjes ervoor of erna. Bij Jimmy zijn het wat recht toe, recht aan opdrachten. Maar als je de sfeer van Mafia 2 geweldig vindt, dan moet je die van Jimmy ook hebben.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    2e DLC is sowieso wel een leuke DLC. De 1e eigenlijk alleen als je Mafia II geweldig vind.

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo gisteren voor het eerst de game gespeeld. En moet zeggen wat een toffe game. Mooi verhalend en de sfeer is ook erg vet. De game heeft echt een lekkere vibe, zeker met de radio van de auto's waarin je rijd. Geniaal. Heb veel zin om de game verder te spelen! Topper!

4. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb beide DLC,s gekocht met de deal vd week, Jimmy,s Vendetta idd wat rechtoe, rechtaan. maar best vermakelijk. Joe,s Adventures heb ik wel wat hogere verwachting van.,
    vindt alleen de scoreboards op zo,n game wat overdone, zo,n game moet je op je eigen tempo kunnen spele, zeker op Hard, en niet met zo,n shit timer op je scherm.

5. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan die timer ergerde ik me erg aan het begin, totdat iemand zei dat je op zich altijd wel genoeg tijd hebt en dit klopt ook. Dus daar gewoon niet meer opletten. Wat ik van Jimmy's Vendetta het meeste mis, zijn eigenlijk de cutscenes en de verhaallijn. Het zijn allemaal maar losse missies.
    Joe's Adventure zal daarom wel wat beter zijn, denk ik.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ben zelf begonnen met Joe's Adventure, deze heb ik net afgerond.
    Leuke DLC, bij een aantal missies zitten inderdaad cutscenes en de overige missies worden textbase ingeleid.
    Ook bij Joe's Adventure is de timer meer een gimmick, alles is goed te halen binnen de tijd.

Binnenkort ook maar een begin maken aan Jimmy's Vendetta. :)

7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    De achievements van Jimmy's Vendetta vind ik trouwens wel heel erg moeilijk te halen eigenlijk. Vooral het behalen van 1 miljoen punten, 1000 mijl rijden en 1000 vijanden doden vind ik erg lastig:confused:

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Moeilijk en tijdrovend zijn twee verschillende dingen he :).

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, 1000mijl rijden komt uiteindelijk aan op een elastiekje om je controller wikkelen en vervolgens de automatische piloot +- 30 uur rondjes laten rijden :+.

Ik heb er zelf geen zin in, de mafkees die deze achievement verzonnen heeft mogen ze van mij part de rest van zijn leven een half salaris geven :}:]

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hehe, net als degene die 50 hour play time achievement voor Viva Pinata had bedacht. De game speel je om alle achievements te halen in minder dan 20 uur uit. Moet je 30 uur niets doen :D. Toen ook maar zaaien van gras geselecteerd en de controller neergelegd en ondertussen lekker werken / slapen en schijten :).

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon echt rondrijden met een muziekje aan:p
    Al heb ik in de gewone storyline ''maar'' 700 km gereden. Nu moet ik dus meer rijden dan in de gewone storyline terwijl die langer was en ik daar die wanted posters nog in heb verzameld:mad:

12. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waaaaat, 700km is echt al bizar veel in de gewone storyline! :eek:

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Die van 1.000.000 punten is toch best moeilijk?

Ben er zelf nog niet aan begonnen, maar als ik dat zo lees is dat best een uitdaging.
    Gewoon op hard beginnen en veel multiplayers scoren?

14. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ach jah.. ik vind het rijden op zich wel leuk. Al is 1000 mile natuurlijk wel erg veel. Ik zit nu bij Vandetta op zo'n 511 km. Gewoon lekker doorijden en muziek luisteren.. dat achievement komt er wel:thumbs:
    Eén miljoen punten halen vind ik eerlijk gezegd vervelender:confused: Je moet idd sowieso op hard spelen, voor de rest is het belangrijk dat je de missie zo snel mogelijk afrondt en zoals jij al zegt veel multiplayers halen. Als je het zo zegt.. valt het wel mee XD
    Zijn er misschien mensen die dit achievement al gehaald hebben? Goede tips?

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  15. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Tijd maakt niet veel uit. Kijk maar in je eindscore aan het einde van een missie Er wordt namelijk niets vermeld over de tijd die je extra overhoudt.

16. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best wel vreemd. Want ik meen te herinneren dat er aan het begin van de het spel wordt uitgelegd dat hoe sneller je een missie voltooidt, hoe meer punten je krijgt:confused:

17. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik eerst ook, totdat ik een missie twee keer deed waarbij de tweede keer sneller was (zo'n automissie) met minder punten.
    Nu schiet ik auto's kapot om extra punten scoren binnen de tijd.

18. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even gekeken, maar er staat wel bij ''Bonus time'' en dan een bepaald aantal punten erachter. Maar volgens mij krijg je er meer voor, als je veel tijd overhebt, auto's kapot te schieten.
    Overigens vind ik het wel heel irritant dat je geen savepoints hebt in een missie zelf. Ben je bijna klaar, staat er een vijand in jerug en ben je dood. Weg 17000 punten:mad:
    Hele missie weer opnieuw..

19. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond Jimmy,s Vendetta uitgespeeld op hard, laatste missie:grote villa met 4 doelwitten, was toch wat pittiger, met name ook doordat er niet tussentijds gesaved kan worden, de MP40 doet wonderen hier i.c.m. n rifle voor de lange afstanden.

nu de 1000 kills en 1000 miles achieve nog, die laatste is echt belachelijk, en dan beginnen met Joe,s adventures

20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind jij het beste machinegeweer? Vooral degene waarmee jij de meeste headshots maakt. De MP40?
    De achievement van de 1 miljoen punten heb je al wel gehaald? Heb je misschien wat tips:confused:

Laatst bewerkt: 19 mei 2011

Deel Deze Pagina