1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja kijk als je op "hard" speelt dan krijg je sowieso de 100% score, ik heb gisteren de Millionaire achieve gehaald. Gemiddeld een 60.000 score per missie,

MP40 heeft minste terugslag en laadt relatief snel daarom makkelijk in vuurgevechten op korte afstand, in de laatste paar missies krijg je veel vijanden welke je zien op lange afstand, ze schieten erg precies dus counteren met n rifle, Kar98 of Garand. wat ik vooral deed is op de benzine tanks schieten waar ze achter schuilen, meestal gelijk 2 kills. moet zelf nog 400 kills voor de "massacre" achievement.

2. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt geen missies opnieuw moeten doen voor het achievement van de één miljoen score? Dat moet ik dus wel en dat systeem vind ik persoonlijk erg raar.
    Als je de eerste keer 70 000 verdient hebt en de tweede keer 65000 betekent dit niet dat je 65000 erbij krijgt. Volgens mij krijg je er pas bij als je hem nog een keer speelt en je komt onder de 65000. Het verschil tussen die twee ofzo.. :confused::confused::confused:

3. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel heb missies opnieuw gedaan voor hogere score. K d8 dat ze die gelijk erbij telden. Alleen voor leaderboards noteren ze uiteraard de hoogste score. Die 1000 miles achiev is wel n bi*ch btw zit pas op 400 km en dlc zelf s uitgespeeld . Boring dus..

4. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens kijken naar die score dan. Dan nog alleen dit: welke missies heb je opnieuw gespeeld? Vraag me af voor welke je het meeste krijgt.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het puntensysteem is toch zo dat als je de eerste keer 100 punten haalt en de tweede keer 300 punten haalt dan krijg je het positieve verschil erbij, in dit geval krijg je er dan dus 200 punten bij.
    Dan kom je op een totaal van 300 punten in plaats van 400 punten. Toch? :9

6. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vd de laatste missies , k geloof dat ie , the don, heet. Speelt zich af bij de haven. Veel kills te halen daar, en dus score...

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wanneer die GOTY editie komt? (game plus alle DLC).

8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Klik

Over ongeveer 40 min :+

9. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, morgen al! haha.. super, bedankt Daniel.

10. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Hmm releasedate staat nu op 10 juni bij zavvi:confused:

11. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Zag het ook al.. en in NL is er geen shop die hem verkoopt binnenkort.. beetje mysterieus idd.

12. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje over de puntentelling. Ik heb net de missie 'I got the stones' twee keer gedaan.
    - Totaal heb ik 484274 punten.
    - De eerste keer dat ik hem opnieuw speelde, kreeg ik 58.970 punten.
    - De tweede keer dat ik hem opnieuw speelde, kreeg ik 57.284 punten.

Op het totaal kreeg ik niets erbij, maar dat komt dus omdat hij de tweede keer slechter ging dan de eerste keer. Dit houdt dus eigenlijk in dat ik hem expres een keer heel snel moet voltooien?
    Dit betekent dan, dat ik weinig punten krijg, bijvoorbeeld 10.000. De volgende keer dat ik hem dan speel, is het positieve verschil groter, dus komt er wel wat bij mijn totale score (als ik dan bijvoorbeeld 50.000 haal, krijg ik er dus 40.000 bij op mijn totale score??)

Of is dit niet hoe het systeem werkt?

Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo gisteren de story mode weer even kunnen spelen. Wat blijft dit een vette game :D! Alleen dat gedeelte in de gevangenis is qua verhaal erg tof gedaan, alleen de gameplay is daar wat minder. Alleen maar van A naar B lopen terwijl je iemand moet volgen (schiet niet op) en alleen maar vechten. Beetje saai, maar mag de pret niet drukken. Van het weekend weer verder! :D

14. joep nesnaj

joep nesnaj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KOmt er een editie met alle dlc''s erbij? Daar zit ik eigenlijk op te wachten...

15. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhmm zie de berichtten 1 pagina terug....

Diablo speel je op hard? ik had in de 1e run net boven de 700.000 punten, erna n paar missies opnieuw gedaan tot de millionaire achieve.

die explorer achievement is pas fok, zit op 945 km dus nog zo,n 650 km, is echt geen einde aan...

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  16. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet wat ik fout doe. Zit op 80% en heb zo'n 480 000 punten en ja, ik speel op hard. Dat wordt dan heel wat missies opnieuw doen. Helaas, want dat puntensysteem is best wel irritant. Alleen het positieve verschil...:mad:

17. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    De laatste missies leveren veel punten op... grote shootings...

18. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik gewoon lekker verder met de storyline. Ik zie op het einde wel hoeveel punten ik heb:thumbs:

19. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Je ook de missies overdoen. Dat scheelt.
    Ik heb eerst de Johnny missies uitgespeeld en daarna Joe. Nu ben ik puntjes hier en daar aan het opkrikken voor de miljoen achievement. Ik moet nog 50.000 punten.

20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    'I got the stones' is hier volgens mij wel een geschikte missie voor. Je hebt hier geen last van de politie en het savepunt bevindt zich op een parkeerplaats. Je kunt dus, voordat je de missie afsluit, nog veel auto's opblazen.

Welke missies doe jij (of anderen mensen die een goede missie weten) opnieuw? Ik moet trouwens wel zeggen dat ik Jimmy's Vandetta echt heel lastig vind. Moeilijke achievement en sommige missies op hard zijn veel lastiger dan in het gewone spel. Soms best wel irritant :confused:

Laatst bewerkt: 27 mei 2011

Deel Deze Pagina