1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de missie opnieuw proberen bij de havens, The Don heet ie geloof k. Daar kun je veel multipliers krijgen door de olietankers wat her en der verspreid staan. als je die laat onttploffen met de vijanden ernaast zit je zo op 10 a 11 multiplier k geloof dat m,n hoogste daar 27 is. erg goed voor je "millionaire" achieve en tevens voor de "massacre" achieve (1000 kills) heb totaal 39 uur over jimmy,s vendetta gedaan, niet door de story line maar door die f*ck "explorer" achievement

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Speel zelf op hard en moet zeggen dat de game niet echt moeilijk is. Ben nu bij missie 11 aangekomen en tot nu toe erg vette game.

Alleen kan ik de achievo niet halen om harder dan 125 te rijden. Heb die hot rod kon ik maar 1 keer upgraden dus kon ik het niet betalen. Die snelle auto van Joe "custom"nogwat had ik twee keer geupgrade echter haal ik het dan nog niet. Kan ik die missie over spelen waar je op het einde de hot rot krijgt met mijn huidige geld voorraad? Of als je missie selecteert ben je dan je progressie binnen de game kwijt?

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De laatste 2 missies zijn al een stuk moeilijker op Hard. Weet helaas niet meer met welke auto ik die chievo had gehaald, maar je kan altijd extra geld verdienen door auto's in de crusher te proppen;)

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon wat winkels overvallen voordat je die hot rod hebt, dan die missie doen, hot rod 2x upgraden en losgaan op de snelweg :thumbs:

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enkel bij de laatste 2 missies moet je wat opletten wat je doet maar voor de rest is het niet moeilijk de game.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Even wat verder spelen RVDV en o.a auto's in die crusher doen inderdaad. Dan heb je binnen no time genoeg cash en kun je je getunede Hot Rod over de brug blazen.

En de game is gewoon goed te doen op Hard inderdaad.

7. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De DLC's zijn overigens wel lastiger vind ik:eek:

8. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de moeilijkheidsgraad in de DLC is hoger dan in de normale game

9. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ben eindelijk nu op hard aan het spelen & is beetje moeilijker dan normale. Maar toch goed te doen.
    Alleen zit ik nu in chapter 11, heb net die fishwarehouse binnengevallen. Maar nu is het achtervolging in de auto. Maar vanaf dat ik vertrek ben ik in no-time dood. Ben nog niet achter de hoek +- 10 sec? En kben al dood.
    Kan iemand iets van tips geven ofzo? Hoe hebben jullie het gedaan?

10. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt het gedeelte dat je die bar bent binnengevallen en dan achter die gozer moet die stapt in de oranje auto?

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik begrijp uit zijn tekst dat hij achtervolgd wordt, anders zou ik niet weten waarom hij zo snel dood is.
    Tijdje geleden dat ik de Main Story heb uitgespeeld..

Maar probeer een beetje tussen auto's door te slingeren zodat je achtervolgers ergens tegenaan rijden.
    En vermijd lange stukken weg, dan ben je een rijdende schietschijf.

12. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu aan het twijfelen of het wel chapter 11 is 8)

Het is het eerste chapter dat je in het appartement in Oyster Bay woont (nadat die Irish je huis hebben plat gebrand). Je moet dan naar Henry & Joe die in het park wachten. Vervolgens naar een lawnshark die dicht bij Derek woont. Vandaar naar een warhehouse waar ze vis verpakken ofzo. Waar er dan fake cops komen en dan erna wordt je achtervolgd met de auto.
    Maar ik heb nog de tijd niet om echt op de grote baan te komen ofzo. Want ik ben direct dood :9

13. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp nu wel waar je zit. Volgens mij is dit niet chapter 11, maar dat doet er niet zoveel toe. Wat ik heb gedaan is niet direct in de auto stappen, maar eerst alle vijanden vermoorden. Je opdracht is namelijk om het gebied te ontstnappen en naar het rode bolletje te gaan. Je kan dan meteen in de auto stappen, maar natuurlijk ook verder lopen en dan de vijanden neerschieten. Vervolgens pak je hun auto en dan kan je zonder zorgen verder rijden:thumbsup

14. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zal ik dan eens proberen. Bedankt :)

15. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoor ik het nog wel*)

16. Koekenbakker28

Koekenbakker28 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, vette game hoor. BEter dan LA Noire (in aangrijpendheid en actie) en ook GTA4. MAar dat laatste is vooral omdat ik ook niet teveel Free Roaming wil :D

DLC de moeite waard?

17. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    DLC is wel anders van opzet dan de Main Story.
    Bij Joe's Adventures zitten een aantal tussenfilmpjes en de rest worden de missies textbased geïntroduceerd.
    Bij Jimmy's Vendetta zijn er helemaal geen tussenfilmpjes. Het zijn eigenlijk gewoon allemaal op zichzelf staande missies.

Joe's Adventures verteld het verhaal van Joe terwijl Vito in de gevangenis zit.
    Jimmy's Vendetta heeft niet echt een verhaallijn, je bent een soort van gast die allerlei klusjes moet oplossen.

Heb beide DLC gespeeld, ben nog bezig met Jimmy's Vendetta. En ik moet zeggen dat ik me er goed mee vermaak.
    Daarbij moet ik wel zeggen dat ik ze wel heb aangeschaft toen ze in de aanbieding waren. :)

18. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide DLC ook gespeeld, vond het alleen jammer dat het meer de kant op ging van GTA, waarbij je zelf kon kiezen welke missie, je wanneer ging doen. Ik vond het leuke van Mafia II juist dat je een verhaal moest volgen en dat je zelf de volgorde niet uit kon kiezen.

19. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Dat was ik er inderdaad vergeten bij te vermelden, je kunt zelf bepalen welke missie je wilt gaan spelen.
    Ze blijven ook op de map staan zodat je ze nogmaals kunt spelen.

Ik vind deze game ook veel toffer dan GTA overigens. ;)

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind deze game ook vetter.
    Ik zelf vond de dlc's maar niets eigenlijk.
    Trailer zagenn er goed uit maar de missies zelf stelden niet veel voor.

Deel Deze Pagina