Door deze bug heb ik nu helemaal geen zin meer om te spelen, omdat ik nu het hele kut stuk moet doen waar je de heletijd wanted bent enshit:{
Wanted level is zo makkelijk af te schudden... Lees maar eens pagina 1, daar had ik last van een bug in Chapter 12, die hele moeilijke met meerdere stukken! Kon ik ook helemaal overnieuw doen
Uitgespeeld, beetje gemengde gevoelens, want Spoiler Wat gaat er nu met Joe gebeuren Enz. Wat is eigenlijk de inhoud van de DLC, het vervolg op het verhaal of meer een side line?
@Je spoiler: Niemand die het weet, kan van alles zijn. @DLC Vraag: Daar speel je als Joe in de tijd dat: Spoiler Vito in de bak zit Dus gewoon een side line.
Niemand weet hoeveel missies er in zitten toch? of heb ik dat gemist? Ik zou in ieder geval afwachten tot dat hij uit komt, of in ieder geval meer details over de inhoud. Beter dat hij wel lang is hoor!
Oh, wacht, je bedoelde de eerste DLC? Ik dacht dat je de aankomende DLC bedoelde. Die eerste wordt door veel mensen afgeraden, ik zou er niet speciaal punten voor kopen. Beetje saaie, eentonige missies zeg maar...
Die eerste dlc is meer side missies die gedeeltelijk al in het spel had moeten zitten, vind ik. Ik heb er wel plezier mee gehad, maar zoals anderen al zeiden, wat eentonig. Het was pas uitdagend en gaaf toen ik bij de laatste 3 missies kwam. Vond je Mafia 2 een game of the year, dlc kopen, anders niet .
Ziet er goed uit met een echt verhaallijn weer,wel jammer dat er nog altijd niets van de releasedatum bekend is.
Volgens een Duitse site is deze DLC 8 uur lang! http://www.spieleradar.de/news/mafi.../joes-adventure-dlc-bringt-bis-8-stunden.html