1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    is in deze content nu ook die stomme timer gehaald?

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Deze game bijna aan een stuk door gespeeld. Wat een fantastische game! Ook al was het een beetje kort, is er weinig in de stad te doen en zijn er eigenlijk geen side missions. Maar ik zou zo graag meer willen! Echt een perfecte setting! Deze game had ik veel eerder moeten spelen. Super graphics ook! _O_

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Nou, dan zit je goed, want morgen komt de nieuwe DLC uit. ;)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Morgen ja?!! Lekker nieuws, was vergeten wanneer hij nou eindelijk kwam. :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Morgen?

Pff dan heb ik geen tijd hoor.
    AC is net binnen..
    Plus er is een nieuwe Option File voor PES.

Wat een slechte timing ook van 2K.

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is wat snel ook voor mijn,heb nu even genoeg games op te spelen,deze volgende week eens oppikken denk ik.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zitten er ook weer achievements aan vast?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ja, weer 250G.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heh, ziet er naar uit dat ik deze DLC moet bewaren, veeltste druk allemaal. Black Ops, NFS:HP, AC3 komt hopelijk ook binnenkort binnen (Niet als het aan de TNT ligt :+) en dan ligt F1 2010 ook nog stof te happen!

Maar toch heb ik er wel zin in hoor :9

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik ga het zeker halen, maar wil eerst Alan Wake uitspelen. Net aan begonnen. Maar oh man, wat was Mafia II vet zeg! _O_

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad erg van genoten van deze topper.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben hem aan het downloaden, laat wel weten hoe die is.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kleine impressie: Joe is gewoon een skin en niet een eigen personage zoals bijvoorbeeld een Johnny en Luis waren uit GTA vergeleken met Niko. Missies zijn hetzelfde zoals bij Vito dus je begint in je huis en krijgt dan steeds een opdracht enzovoort. Nieuwe gebieden zoals het hele stuk bij die Dam wat er tof uit ziet en ook al een nieuwe Playboy opgepakt (:+). Als je de maingame leuk vond vind je dit ook wel leuk.

Oh, en inplaats van een hoed zoals bij Vito droeg met een pak draagt Joe zo'n gare petje. Nog geen net pak tegengekomen zonder petje erbij. :+

/ Eerste missie gedaan en nu gaat het zoals in GTA. Je kan naar je huis saven volgens mij en missies start je door naar het rondje op je map te gaan.
    / Gaar, eerste missie had filmpjes en nu zijn er geen filmpjes meer maar is het net zoals Jimmy's Vendetta met een schermpje met tekst...
    / Metrostation is open (niet treinstation, die is ook open :+), maar er rijden geen metro's volgens mij.

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het beter als jimmy vendetta of valt het weer tegen?
    En is nu die timer bij die missies eruit gehaald? Hier kon ik echt niet tegen in jimmy vendetta,

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zelf Jimmy Vendetta niet gespeeld. Er zit wel een timer boven recht in beeld, maar daar krijg je alleen punten mee. Je mag zelf weten hoe lang je erover doet.

Je kan dus gewoon saven wanneer je wilt, op je map zijn elke keer icoontjes met missies. En dat zijn dan verschillende, kleine en grote. Van inbreken in een huis en daar iemand in elkaar slaan tot iemand redden in een metrostation en naar het ziekenhuis brengen. Hebben allemaal geen cutscenes maar simpele schermpjes met tekst. Zitten wel een aantal grote missies in die je unlockt door die andere missies te doen die wel cutscenes hebben. DLC is zeer vermakelijk, maar ook hier hadden ze een goede checkpoint systeem moeten toevoegen.

16. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als die timer afgelopen is, is het niet zo dat je missie mislukt is?
    Dit was in vendetta zo namelijk:mad:

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarschijnlijk niet, maar kan het niet met zekerheid melden omdat ik het altijd binnen de tijd heb behaald. Zal het eens proberen. :)

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat zou willen testen maak je mij een blij man. Kan het wel binnen de tijd halen maar doe het altijd liever lekker rustig aan.

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het is inderdaad een timer, zodra die leeg is = mission failed. Al heb je toch wel vaak tijd genoeg. Die timer zit alleen in die sidemissies (die je wel moet doen om de hoofdmissies te spelen). Snap sowieso niet waarom dat hele arcade systeem erin moet met een timer en punten voor driften enzo, Mafia is zo geniaal om zijn verhaal en zijn missies, niet snel snel alles moeten doen.

Begin wel schijt ziek van die klote checkpoints systeem te raken. Ben nu steeds bezig met een sidemissie waar er een bom in je auto zit en waar je niet onder de 35MPH mag raken voor gedurende 3 seconden. Een bocht nemen en je auto explodeert al = weer missie opnieuw starten, naar auto gaan en opnieuw proberen.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Klinkt weer als een faal DLC als ik Henk zo hoor...

Deel Deze Pagina