En het zag er allemaal zo rooskleurig uit! Maarja, het kutte is dat ik hem al heb gekocht, sukkel dat ik ben.
bedankt voor de info dan laat ik hem lekker liggen. Waarom doe ze dit steeds wie zit er nu op zon timer te wachten.
Niet te snel oordelen. Klinkt als een hoofdverhaal met nu wel zijmissies. Dat is toch wat de meeste wouden? Ik kan nog geen oordeel geven. Maar net de eerste missie gedaan en die was erg vet. Lang, boeiend, actievol en genoeg cutscenes.
Inderdaad, het is zeker niet slecht. Net die missie gedaan in die supermarkt, zeer tof! De DLC is gewoon opgesplitst in een aantal stukken. Eerst een grote missie, en dan heel veel sidemissies die echt verschillen in wat je moet doen. Ik vind het zeker wel die 800 punten waard. Qua verhaal stelt ie misschien niks voor, maar ik heb wel weer plezier met Mafia 2.
DLC Uitgespeeld - Drie aardige grote toffe missies met een kleine filmpje. - Zo'n zes/zeven uur aan gameplay. - Er zit niet echt een verhaal in. - Voor de rest verschillende kleine missies, van een busje stelen en weg brengen tot dikke shootouts missies. Voor de rest niks, als je de maingame tof vond en je zin hebt om weer Mafia 2 te spelen zal je hem kunnen kopen en anders niet. Voor de rest voegt Joe niks toe, had net zo goed allemaal met Vito kunnen doen. Had stiekem gehoopt dat we misschien iets kregen te zien na het einde uit de maingame maar dat is niet zo.
Ik kan hem niet eens starten: gewoon gedownload ofcourse en als ik hem dan in het Main Menu wil starten door op Joe's Adventure te klikken (waar je een save slot en difficulty moet kiezen) dan blijft hij gewoon eeuwig in dat laadscherm hangen waar je al die quotes voorbij ziet komen. Dus ik krijg hem niet eens gestart.
Dat hij bleef laden had ik ook. Een simpele oplossing voor mij was om even de Xbox 360 op internet aan te sluiten als je dat (nog) niet hebt geprobeerd. Ik kreeg een melding van een update waarna Joe's Adventures het perfect doet.
Ik was wel gewoon ingelogd op Xbox Live maar ik kreeg gek genoeg geen update, dadelijk nog eens proberen dan. In ieder geval bedankt voor je tip.
Uiteindelijk cache geleegd en toen kreeg ik een update. Heb pas de eerste 2 missies gedaan en ondanks dat de briefing nu via die tekstbalken gaat, wat jammer is, vermaak ik me wel weer. Blijft een toffe game Mafia II alleen het had zoals bekend zó veel meer kunnen zijn. Ook wel leuk die achievements waar je bijvoorbeeld 200 jump/drift punten moet halen, maar eens opzoek gaan naar leuke plekjes dus!
Zit nu over de helft en zal toch wel blij zijn dat ik hem uitheb. De verhaal missies zijn leuk om te doen maar de zijmissies zijn toch wel telkens en zelfde en geraak je zo erg snel beu.
Gisteravond Mafia II van de Sint gekregen , zijn er nog wat dingen waar ik op moet letten in het begin? Zijn er trouwens nog DLC's dat ik moet downloaden?
Wat ik zou doen is via youtube een guide erbij halen voor te weten waar die playboys liggen en meteen op hard beginnen. De dlc's zijn niet echt de moeite om ze te downloaden.
Direct op Hard beginnen. Het valt allemaal makkelijk te doen zolang je maar af en toe wat schuilt en niet te snel op je doel afloopt.
Is niet echt moeilijk op Hard, zou daar dus meteen mee beginnen. De DLC's zijn leuk als je niks anders te doen hebt of enorme fan bent van Mafia 2 . Ik zou ook meteen de guide voor playboys erbij halen (evt. ook voor wanted posters maar kan daarna ook nog).
Gast, gewoon spelen.. 1e playthrough gewoon genieten en niet omkijken naar achievements of iets dergelijk.. Dat verpest je ervaring een beetje IMO omdat je dan niet echt bezig bent met spelen!
Oké bedankt voor de nuttige reacties, ik probeer sowieso op Hard te beginnen. En net wat Tyrant zegt 'gewoon spelen' en niet naar de Achievements kijken.