Neen nergens,je start een missie en dan moet je het maar volhouden tot het einde,er zijn maar een paar missies met checkpoints.
Het gaat om de taal fout die je maakt. Nergens geen is een dubbele ontkenning. Een dubbele ontkenning is een bevestiging Dus nergens geen checkpoints betekend dat er overal chechpoints zijn
Zo moet je het spel (en andere) ook spelen. Gewoon eerst heerlijk genieten en daarna nog een keer genieten, maar dan met achievements. Vanavond weer wat wanted posters gaan zoeken.
Iemand interesse in een gratis dlc code voor de Greaser Pack voor de PS3? Heb zo'n kaartje bij m'n game gehad toen ik hem kocht maar kom er net achter dat het de PS3 versie betreft i.p.v. de 360 versie..
Het is nu echt de perfecte gelegenheid om Mafia 2 te spelen. Straks weer de eerste missie doen waar ik rond ren in de sneeuw met 'Let It Snow' op de achtergrond.
Daar heb je gelijk in. Ik ben nu al een tijdje zoet met de wanted posters en sinds de eerste sneeuwvlokjes zijn gevallen doe ik dat alleen bij de eerste missies... Ik vind het nog steeds een zeer vermakelijke game. Binnenkort de nieuwe missies downloaden.
Mafia 2 is voor mij toch de GOTY geworden. Wat een vet spel was dat zeg. Als ik dit zie krijg ik gelijk zin om te spelen: [yt]u3Nu63u5zxQ[/yt]
Als ik er goed over nadenk dan is Mafia 2 ook voor mij de beste game van 2010 geweest. De verhaallijn bleef me boeien, de stad waarin Mafia 2 zich afspeelt is tof en ik heb van alle games die ik heb gespeeld vorig jaar het meeste plezier gehad met Mafia 2. Dit is ook een van de weinige games die ik twee keer heb uitgespeeld met evenveel plezier. Achteraf had ik wel het gevoel gehad dat ze misschien nog meer gebruik hadden kunnen maken van de mogelijkheden die de stad bood, en dan heb ik niet over free-roaming zoals in Grand Theft Auto franchise, maar over de missies en de verhaallijn.
GOTY is wel overdreven, de game was te makkelijk, de cutscenes waren niet ontzettend hoog niveau en de game was echt té kort gewoon.
Absoluut. De sfeer zit er goed in, de muziek past en de actie is geweldig. Nu ik de wanted posters aan het zoeken ben, ontdek steeds meer en zie ik ook de kleine details. Zoals een krantenkiosk die daadwerkelijk kranten verkoopt (helaas niet aan de main-character), een persoon die brief op de bus doet, een auto die een aanrijding veroorzaakt en wordt opgepakt door de politie...
Heb heb vanmiddag opgepikt, vanavond maar eens een begin aan maken. Zijn er nog missable achievements?