[Mafia II] Playboy & Wanted Posters Guide

Discussie in 'Algemeen' gestart door NeonovA, 30 aug 2010.

1. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help... ik mis allen playmate 41... iemand enig idee waar ik die kan vinden?

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij het begin van Chapter 9. Als je in het restaurant komt en je staat bij de bar, draai je om en op de bar ligt de Playboy.

3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yes.... sorry voor de dubbel post...... was vanaf de telefoon

dank je... heb alle playboys nu..... alleen nog de Wanted posters en dan op 1000.

4. colty

colty Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu bijna op hard uitgespeeld en dus ook bijna alle playboys te pakken. Alleen ben ik nog op zoek naar 1 wanted poster. De verschillende guides lijken een ander nr te hebben dan ik want de posters die ik via de guides krijg, heb ik al. Het gaat bij mij om Nr. 52 als ik bij mijn collectables kijk, hopelijk kan iemand me snel verder helpen.

Edit: Als iemand zou kunnen kijken wat de naam van de persoon, en welk gebied het is. Dan kan ik hem waarschijnlijk wel vinden. Erg bedankt!

Het is niet Jan Pinter, dat is bij mij nr. 31. Het is ook niet Jiri Holba, dat is bij mij nr. 42.

Nr 51 is Josef Bucek en nr. 53 is Jozef Kral. Aangezien ze op aflabetische volgorde staan, is het aannemelijk dat nr. 52 Josef of Jozef heet. Ik hoor het graag! :D

Laatste Edit: Gevonden! Ik heb in guide lijsten gekeken op internet en vond er nog een Josef. Josef Vasek, en dit was inderdaad nr. 52. Hij was in Chinatown. Toch bedankt ^^

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vraagje: ik ben nu bezig met de game.. Maar je kunt later gewoon nog voor de posters gaan?
    Want ik heb geen zin om mijn eerste playthrough te verspelen aan achievements, wil gewoon genieten.. Kan je later gewoon nog teruggaan?

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Jah, de posters kun je altijd krijgen. De Playboys zijn helaas wel per chapter, dus ik zou er een guide bij gebruiken. Helaas zijn er wel enkele spoilers als je te ver vooruit leest :mad:.

De Playboys liggen trouwens altijd in de buurt van het gebied van de missie.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    O dan speel ik de game gewoon eerst lekker op m'n dooie gemakkie, heb ik ook geen spoilers :D.

Deel Deze Pagina