Hmm, vast niet ingame want het ziet er té gruwelijk uit. Of de stad is half zo groot als GTA IV... Maar bij Mafia 1 had je ook altijd nog platteland en bergweggetjes ed... Denk dat ik 'm voor de PC ga halen, of hij moet weer belachelijk goedkoop bij gamehubs komen
Dit gaat echt een van de games van 2009 worden! Iedereen die deel 1 heeft gespeeld weet wat een goede game dit kan worden. Kevf, heb jij ooit het eerste deel gespeeld? *Gaat deel 1 installeren op pc.
Deel 1 is de beste game die ik tot nu toe heb gespeeld. Machtig mooi spel met een verhaal die zo een bioscoop hit zou kunnen worden.
Helemaal mee eens..mafia 1 vond ik ook 1 van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld..zat er echt helemaal in, werd meegesleurd in het verhaal, sfeer etc. Vaak speel ik spellen eigenlijk ook niet eens echt uit, ben ik er heel lang mee bezig en komt er alweer een nieuw spel ofzo..zijn maar een paar die ik echt helemaal heb uitgespeeld..en mafia staat eigenlijk bovenaan op dat lijstje..hoop dat ze dit minimaal evenaren met deel 2
We hebben anders de afgelopen tijd genoeg screenshots gezien... Het is hetzelfde verhaal als met Alan Wake, de makers kunnen van mij gerust de tijd nemen. Ik weet toch al dat het goed zit met hun games!
Als het maart wordt ben ik echt heel blij. Gewoon omdat maart al redelijk dichtbij is en omdat mijn verwachting is dat het toch wel een stuk langer duurt. Het was ook zo stil rond de game opeens. Als ze een nieuwe termijn bekend maken zoals een kwartaal of 1e/2e helft van het jaar (ook al doen ze dat nooit in die termijnen) ben ik tevreden. Overigens ben ik dat toch wel met die gameplay trailer. Kan niet wachten.
Ik verwacht dat hij pas lente/zomer volgend jaar uit zal komen. Ze zijn nog niet zo heel lang bezig met het ontwikkelen van deze game toch?