Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En de game is een anderhalf jaar geleden aangekondigd, dus ze zullen wel behoorlijk ver in het ontwikkelstadium zijn.

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik ook ja , volgens mij zijn ze er al een jaartje of 3 mee bezig minimaal

3. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    the godfather II heeft geen eigen post ofwel? Ik ga ze zeker allebei kopen, The Godfather omdat de films geweldig zijn en Maffia omdat die trailers er zooo goed uit zien

4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Mafia II gebruikt nieuwe engine
    Nieuws | 8 december 2008 - Illusion Softworks heeft vandaag wat meer informatie vrijgegeven over de engine die gebruikt wordt voor hun nieuwe game "Mafia II". De engine, genaamd "The Illusion Engine" is vanaf de grond af aan ontworpen voor de game en is de spirituele opvolger van de "IS' LS3D"-engine, die werd gebruikt voor het origineel. Volgens Illusion Softworks zou de nieuwe engine zich kunnen handhaven tegen onder andere de "CryEngine 2", bekend van Crysis Warhead, en zal hij alleen DirectX10 ondersteunen.

Mafia II is het vervolg op de eerste Mafia titel, die wereldwijd meer dan 2 miljoen exemplaren verkocht. De game is ontwikkeld door Illusion Softworks en speelt zich net als het eerste deel af in de criminele onderwereld van de 40er en 50er jaren van de vorige eeuw. Als speler zal je een Hollywood achtige ervaring geboden worden met realistische personages en een levendige stad waar je zowel in voertuigen als te voet kunt voortbewegen.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Over teasen gesproken. ;)

[gt]43566[/gt]

6. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is de kans groot dat het op youtube terecht komt. Anders zou je het toch zomaar missen ;)

200e post.:)

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, dat denk ik niet. Mafia 2 is toch wel een grote titel en anders is Gears of War 2 dat wel. Van allebei de games wordt er nieuw videomateriaal naar buiten gebracht (eerste gameplay van Mafia en eerste content van Gears 2) dus dat wordt vast wel bijgehouden door de grotere gamesites. Daarna nemen de kleinere het toch wel snel over. :)

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Vandaag of morgen komt de echte trailer volgens het Mafia 2 forum. :) Ben benieuwd!

9. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me zeer vermaakt met deel 1 dus deze ga ik zeker weten ook in huis halen (niet voor de volle prijs natuurlijk ;-))

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de game wel waard :cool: weet ik nou al

11. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ik betaal tog liever de gamehubs-prijs

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    weer niet echt echte gameplay gezien , wel vette trailer maar pas in herfst 2009, duurt nog een jaar dus bijna :mad:

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sfeervol! hopelijk krijgen we snel wat gameplay

15. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kreuuunnn...najaar 2009

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.904
    Ziet er sfeervol uit, ben benieuwd! :)

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldige trailer! Het zijn wel ingame beelden, jammer genoeg geen echte gameplay gezien maar dat zal wel goed zitten :D En die muziek keuze, (L) Little Richard...

18. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Releasedatum herfst 2009: Dan hebben ze ruim de tijd om het spel helemaal te polijsten. Hoeft geen slecht teken te zijn. Ik meen namelijk te hebben gehoord dat de laadtjiden bij Mafia I tegenvielen? Kunnen ze nu mooi wat aan gaan doen.
    -Graphics: WOW! Geen gameplay, dus de graphics zullen dan wel wat minder zijn, maar de cut-scenes kunnen op zijn minst wel deze kwaliteit hebben. Dus dan heb je WOW!
    -Geluid: Moet goed zijn bij zulke games, en wat ik zo hoor in die korte minuut zit dat wel goed.
    -Sfeer: Jazeker! Toch ook een van de belangrijkere factoren bij dit soort games. Dit komt ook wel goed.

Waar we dus nog op moeten wachte: Hoe gaat de gameplay eruit zien? Werkt het een beetje lekker? Laadtijden, hoe lang?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sfeervol.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.897
    Geluid en sfeer was bij deel 1 top, beat waarschijnlijk zelfs nog 3/4 van de games tegenwoordig op die punten. Hoop dat deze gewoon nog grootser en beter wordt :)

Trailer zet iig al een goede sfeer neer. Een van de games waar ik het meeste naar uitkijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina