Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.904
    Vertelde die gast nou dat we in het begin van de game rond Kerst/Winter zouden spelen en later verandert het naar lente/zomer ? :D

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    We zullen dus vaker de kerst ontvangen ? Vet !!

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dan wel dat het scripted gaat. Dus niet dat als je lang genoeg gewoon rondloopt dat het dan automatsch lente wordt.

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.904
    Ja, lijkt mij na een aantal missies misschien. In ieder geval heel erg tof. Beetje cruisen in die tijd met een Kerst sfeertje = win.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me inderdaad ook erg tof dat de periodes veranderen. Trailertje zag er ook wel lekker uit. :D

6. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay filmpje is van GT.com afgehaald, hij staat wel op YouTube. Ik vind het er erg vet uitziet. Zal vet zijn als het de 360 versie was wat je zag.
    Kan echt niet wachten op deze titel, heb erg hoge verwachtingen van deze titel...Komt ook omdat ik gewoon een liefhebber ben van Mafia films,series & games.

Is Mafia nog ergens te koop, voor PC/Xbox?

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Geen idee of ze nog te koop zijn maar als je Mafia kunt vinden zou ik voor de PC versie gaan want de Xbox/PS2 versie was een vrij slechte port

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mafia PC vind je denk niet meer zo snel..

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gameplay video van Mafia 2, het stuk dat je als schoonmaker te 'werk' gaat, heel nice. alleen die kwaliteit is fucking belabberd...hopelijk komt dat door de video, lijkt me toch wel.
    Verder heb ik heel erg zin in deze game....qua missies en wat je allemaal moet doen in die missies zit er genoeg afwisseling in...helemaal vergeleken met een game als GTA of Godfather..iets wat ik wel een beetje mis in die games.

http://www.dagbladet.no/2009/04/18/kultur/spill/mafia/playstation_3/xbox_360/5791710/

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.904
    Stond er trouwens nog wat boeiend in de PU over Mafia 2 ?

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Niet echt wat nieuws maar ze zeggen wel dat Mafia 2 zich net na WW2 (dus 1945-1955 volgens PU en niet 1940-1950 zoals ik volgens mij overal lees)

12. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de game ziet er tof uit maar volgens mij heeft hij nog veel last van lag en pop up als ik het zo zie. kwaliteit van youtube is natuurlijk ook slecht dus het is moeilijk te zien.
    wel een must buy voor mij

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Hoe kan een singleplayer game last hebben van lag8)?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.892
    Gast, je weet wel wat ie bedoelt... |:-

Last van een slechte framerate dus.

15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    boeiend de game is nog lang niet af kan nog zoveel gebeuren. Is nog ergens deel 1 te koop? Is hij niet ooit voor de ps2 en xbox uitgekomen? Zou dan wel leuk zijn als ze hem op xbox live gooien

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.892
    Zoals al eerder gezegd is de Xbox/PS2 versie een erg slechte port. Als je deel 1 wilt spelen moet je de pc versie nemen.

17. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat gameplay filmpje brilliant...ziet er beter uit dan gta...en binnen in dat gebouw is alles zooo gedetailleerd, kan echt niet wachten...komt deze dit jaar nog??
    wordt dan wel mooi einde van het jaar...halo3 odst, cod mw2, assassins creed 2 en deze, geniaal

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    je vergeet bioschock 2, Ik vind alleen het contrast licht nog te hoog in de filmpjes.. ik hoop dat dat lager is ...

19. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vond ik bij gta ook het probleem op een non HD tv viel het mee maar toen ik mn HD tv had was GTA eigenlijk alleen maar lelijker.
    en sinds die gameplay beelden kan ik niet wachten =l

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan de metro's nou bovengronds rijden of niet, zag ergens in een filmpje van wel maar volgens mij waren ze toen al bijna allemaal ondergronds?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina