1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Deze is toch al oud, ik wil wat nieuws zien. :'-(

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er staat GC09 dus ik nam aan dat ie nieuw was. :eek: (zelf nog niet gekeken, en sowieso weinig van Mafia gezien)

Hebben ze ons dus weer eens opgescheept met een oude trailer...? (doen ze de hele beurs al, oude trailers + screens opnieuw uitgeven. |:-)

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik weet in ieder geval zeker dat ik hem al eens gezien heb, al een tijd terug imo.

4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dit word wel DE game DER games voor mij , dat staat nu al vast !

Waarom duurt he nog zo lang :mad:

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  6. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ga eerst je tijden dan maar verbeteren met TRIALS HD ouwe \o/

7. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Heb gister 5 min gameplay gezien op gamescom. Ik houd normaal niet van freeroam games en zat er eigenlijk voor bioshock maar ben overtuigd en wil deze game zeker gaan spelen. Het zag er ontzettend mooi uit ( zeker voor freeroam ) en bijna alle gebouwen kan je in en zijn interactief.

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Yeah!

Net gepreorderd bij FRS!! :D

EDIT: komt er eigenlijk een collector's edition?

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    arrghhh toch niet weer he }:]

Ik ga vanavond wel ff zitten :lol:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]54957[/GT]

[GT]54966[/GT]

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zeg het niet graag, maar dit kan wel eens een echte GTA IV killer worden voor mij. :eek: Hoop alleen dat het autorijden een beetje gelijk is aan IV, want dat vind ik heerlijk rijden. Is het al 2010.... _O_

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Toen de game aangekondigd werd was het al een GTA killer, dus zo moeilijk is dat niet. :+

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben wel benieuwd naar de special editie van deze game, wat zou er allemaal bij zitten?
    Want als er leuke dingentjes bij zitte koop ik die misschien.

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vast en zeker een kluisje! 8)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zojuist een preview geschreven over de gameplay demo die ik zag op GamesCom. Correct me if i'm wrong maar ik mag geen reclame maken voor onze site toch? Dus niet de link plaatsen....als mensen willen kan ik het wel copy & pasten.

16. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik ben wel benieuwd naar je preview man! Zou hem graag willen lezen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mag toch gewoon? Je kan hem hier plaatsen, en zet de bron er gewoon onder. :)

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ademt gewoon sfeer en klasse, wat is dit allemaal goed gedaan en wat zit het sterk in elkaar al.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan...hier is ie.

http://www.gennext.nl/admin/sub/nie...1251288901&archive=&start_from=&ucat=1,2,4,5&

Dat is de link voor het artikel met de screens erbij.

PREVIEW

Vorige week tijdens de GamesCom in Keulen hebben we bij de 2K games stand een gameplay demonstratie van Mafia II bijgewoond. Producer Denby Grace was aanwezig en gaf uitleg over de game, en op het scherm zagen we alles gebeuren.

De demo begint in Empire Bay. 1952. De hoofdrolspeler in Mafia II, Vito zit in het apartement van Joe. Hij kijkt toe hoe Joe een dame van plezier vaarwel wenst, terwijl deze zich aankleed. Vito's eigen dame van plezier die op dat moment aan het douchen is roept naar Vito of hij haar rug kan wassen. Terwijl Vito richting haar gaat krijgt hij een telefoontje van Giuseppe, het gaat over speciale papieren die klaar zijn.

Na dit stukje krijgt de speler volledige controle over Vito, tijdens deze demonstratie kiezen ze ervoor om de papieren op te gaan halen. Want zoals Denby Grace zei: "Of course we could have went into the shower, but these things are more important, also we do not need to see that". Vito moet zich echter nog wel aankleden, dus loopt hij naar zijn kledingkast en gaat door zijn outfits heen totdat hij iets passends ziet.

We verlaten het apartement en gaan de trap af. Het apartement is één van de vele (meer dan 100) indoor locaties die de speler kan verkennen. Dat er genoeg aandacht aan detail is besteed in de game is duidelijk, wanneer we een man bij een deur zien staan die op de deur aan het kloppen is, en tegelijkertijd zijn excuses aanbied aan zijn vrouw.

Vito verlaat het gebouw en staat op straat, dit alles gaat zonder enige laadtijden wat opzich zelf al indrukwekkend te noemen is. Hij gaat naar zijn garage en kiest een auto uit, in de game zullen 50 authentieke autos zitten. Terwijl hij de garage uitrijd zie hij dat zijn dame van plezier tegen een andere auto is aangereden. De bestuurder van deze auto stapt uit en begint haar te bedreigen en eist dat ze moet betalen voor de schade. Vito heeft nu de mogelijkheid om dit simpelweg te negeren of juist uit te stappen en dit zal leiden tot een gevecht met de bestuurder.

De avond begint te komen in Empire Bay, en het verkeer begint steeds minder druk te worden. Mafia II zal wel een dag/nacht cyclus hebben maar als het op de missies aankomt, dan kan het zomaar ineens nacht zijn of ochtend. Omdat de missies zo bedoeld zijn, dit zal ook voor het weer-systeem gelden.
    Regen is bijvoorbeeld heel dramatisch en zal vooral gebruikt worden voor missies die dan ook zeer dramatisch zijn of aflopen in het verhaal.

Wanneer Vito aankomt bij Guiseppe's huis, komt hij Steve tegen. Vito heeft in het verleden wat klusjes voor Steve opgeknapt en dit keer heeft Steve weer iets nieuws voor Vito. Een goeie vriend van Vito en Steve wil rottigheid uithalen met de autos van hun rivalen, zonder persé iemand pijn te doen. Uiteraard neemt Vito dit aanbod aan, want hij kan het geld wel gebruiken.

Dit is een side-missie in Mafa II, en zo zullen er nog veel meer van in zitten. Vito loopt bij Guiseppe naar binnen om de papieren op te halen. Guiseppe kan gezien worden als een soort wapen-handelaar. Hij heeft zijn eigen workshop en heeft genoeg wat Vito kan gebruiken. In dit geval kiest Vito voor een Magnum, Molotov Cocktail en een lockpick.

Vito loopt een steegje in, wat achter Guiseppe's huis is. Twee overvallers houden hem aan en eentje ervan draagt een mes bij zich. Op het moment dat ze geld eisen van Vito, haalt hij zijn pistool tevoorschijn, waardoor de overvallers gelijk respect hebben voor hem. Ze beginnen bang te worden en op dat moment loopt er net een agent langs en trekt gelijk zijn pistool zodra hij Vito spot. Hij eist van Vito om zijn wapen-vergunning te tonen, hier krijgt de speler weer een aantal mogelijkheden:

- Je laat je vergunning zien (als je die hebt uiteraard)
    - Je probeert de agent om te kopen
    - of je rent gewoon weg

In deze demonstratie rent Vito dus weg, en de agent die niet genoeg reden ziet om te schieten rent achter hem aan. Vito is nu gezocht door de politie, wat ook te zien is aan een klein plaatje op het scherm van Vito's gezicht. Politie zal hem dus gelijk arresteren zodra ze hem zien, het mooie van Mafia II is, is dat er meer dan genoeg verstop plaatsen zijn voor Vito. In dit geval kiest Danby voor een afvalcontainer, en verschuilt zich erachter. Om je 'wanted' status te verliezen loop je een dichtbijzijnde kledingwinkel binnen en koop je een nieuw outfit.

We willen niet teveel spoilen over deze missie, we zijn van mening dat gamers dit zelf moeten ervaren. Wel wil ik nog even iets kwijt over een nieuwe feature in Mafia II. Vrijwel elk gebouw waar je mee te maken krijgt in missies zijn vernietigbaar. Of je nou in een warenhuis,hotel,restaurant,bar terecht komt, als het met de missie te maken heeft kun je heel veel vernietigen en sommige gebouwen zullen zelfs instorten.

Ook hadden wij een interview met één van de makers van Mafia II en hierin stelden wij verschillende vragen over dingen die nog niet bekend waren. Dit interview zal je binnenkort kunnen verwachten op Gennext.

-----

:thumbs:

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    GOTY, deze game heeft veel steken opgepikt waar gta ze liet vallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina