1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, ziet er goed uit!
    @ Lenny, tja dat komt ervan als je naar Playstation gaat. :+

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nieuwe video:

http://www.gamed.nl/view/74810

Die chick zegt dat er een uniek politie systeem in zit maar dit systeem vind ik maar kut. Als je dus bijv. door rood rijd komt er politie achter je aan. Dit had je ook bij driver 2/3 en ik kon me hieraan zo ergeren. Het is wel realistisch en zo maar het wordt er niet leuker op imo.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Was ook zo bij Mafia I.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Die heb ik nooit gespeeld maar werkte het daar wel goed ?

5. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe die auto's in dat filmpje rijden en botsen :'-(
    Ik denk niet dat ze nog zo realistisch rijden als in deel 1.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, auto rijden ziet er lame uit. In Mafia 1 reed het goed genoeg, schakelen was tof!

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hij knalt tegen een andere auto en geen schade? WTF? ....zijn toch tegenwoordig de dingne die ECHT wel horen in dit soort games.

8. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Deel 1 had dat al, was zelfs 1 van de eerste spellen volgens mij met vervormbare autos, dus dat elke botsing anders was. En het reed nog eens realistisch ook voor die tijd, beter als wat ik in dit filmpje zie in ieder geval :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Zou echt zwaar belachelijk zijn hoor, want de vorige videos vond ik er erg nice uitzien. Dat laatste filmpje met die shootout was erg cool , je verwacht dan automatisch gewoon doodnormale dingen als schade. Wellicht als ie even wat harder geramd had tegen die auto dat er wel zichtbare schade was geweest...maar ja,misschien ook niet. Afwachten maar. Augustus is het nog niet.

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De bewegingen, cameravoering bij het instappen van een auto, het rijden èn de gehele stad/omgeving zijn bijna exact gelijk aan GTA4.

Het is gewoon GTA4, maar dan in de jaren 50.

Ik ga het spel toch wel spelen hoor, maar dat dit spel GTA4 ver achter zich zou laten etc etc, lijkt mij nogal onzin.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heb ik deze game al een jaar terug besteld :/

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die missie op die racebaan, dat was nog 's vet (en moeilijk). Als je dan met je racewagentje in de slip raakte en tegen een boom kon je 9 van de 10 keer opnieuw beginnen omdat je gewoon dood was.

Ik hoop dat dit nu ook weer zo is, maar dat zal wel niet mainstream genoeg zijn...

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Wacht maar. ;)

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Lees even een previewtje:

Toch wel _O_

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    _O_

Bij Mafia 1 merkte je het ook als je auto kapot was, ging sloom en je kon er amper nog wat mee. Mijn taxi was zo verrot dat ik niet eens een heuvel op kon rijden. :+

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    En, hoe vind je Mafia 1 nou?

Deze gaat gewoon zo over GTA IV heen walsen. _O_

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De auto's uit mafia 1 waren ook tergend langzaam, ook al waren ze schade vrij. Ikzelf vond dat geweldig, aangezien in die tijd de auto's niet al te snel gingen. Auto achtervolgingen werden er echter niet beter op :p

Maar het meerendeel van de reviews vonden de traagheid een minpunt, ik hoop niet dat veel invloed heeft op de auto's in Mafia II, in die tijd gingen de auto's natuurlijk een stukkie sneller!

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb hem nog niet heel veel gespeeld, alleen beetje rond gereden. Zit nog aan het begin, ben nu bij de mafia en ging die eerste missie doen voor hun.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tuurlijk. 8) Een berichtje waarin staat dat je jezelf dood kunt rijden en het is bewijs dat het een GTA killer wordt. :+

Mijn probleem met GTA was dat ie niet fun was, maar als ik zo een berichten lees wordt deze nog minder fun. Joepie, nog meer manieren om dood te gaan. :'-(

De setting vind ik heel erg leuk, maar berichten zoals Lenny post dus helemaal niet. ;) Daarom blijf ik twijfelen over deze.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Nee, Mafia 1 is het bewijs dat het een GTA killer wordt. ;)

Ik vind de sfeer/storyline/setting in Mafia 1 gewoon nog steeds beter dan GTA IV en de rest van de free-roaming games bij elkaar. Onovertroffen! Vooral de eindscene was geniaal:

Als oude man in je tuintje aan het werken, denkend aan vroeger. Komen er twee mannen met een 'cadeau' van meneer Salieri. _O__O__O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina