1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
  2. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
  3. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Nou ik bestel em vandaag wel even bij freerecord shop want je weet hoe snel dat gaat en ik moet em gewoom hebben.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook bestelt !

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Mafia 2 Drops Multiple Endings

Mafia 2Senior producer on Mafia 2, Denby Grace, has told IncGamers that Mafia 2 had four different endings before the decision was made to drop them.

In an interview with IGTV (to go up later this week), Grace said the endings had been dropped because they weren't good enough, and simply just "OK".

"We had four multiple endings at one point in the game, and then we looked at it and we had one really outstanding great ending to end our story," said Grace.

"We worked on these things and we have our players that focus test [the game] and we found that people were just replaying and ultimately only felt satisfied when they got to the one GREAT ending."

The decision was made to cut the mediocre endings in favour of one decent ending, Grace explained.

"We just said 'You know what? Let's just ditch these other endings, this is the ending everyone wants' and that's one thing we're happy with making that choice."

So one ending for Mafia 2. We're extremely excited and can't wait to get our hands on proper.

6. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het maar een goed einde is (ze zeggen van wel :D)

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Gast, het is MAFIA. Het verhaal van de eerste Mafia is beter dan die van alle GTA's bij elkaar...

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou leuk zijn als ze een remake in HD van mafia 1 maken, want ik denk eerlijk gezegd dat de huidige generatie er weinig mee heeft, wat natuurlijk zonde is :mad:

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    De ending van Mafia 1 was in ieder geval zo geniaal! _O_

10. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mafia 1 niet gespeeld :$

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Tsja, dan is er toch iets in de opvoeding verkeerd gegaan. :+

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    In een preview hadden ze het over grote grafische verschillen tussen PS3 en 360 (zoals bij RDR).
    Is dit enigszins waar? Zou niet zo fijn zijn aangezien ik van plan was de PS3 versie te kopen :)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Als jij dat leest 8).
    We kunnen het niet controleren ofzo he ;).

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Link? Zou me niet verbazen trouwens, bij RDR was het verschil echt merkbaar, om over Bayonetta maar te zwijgen.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hier en dan op het allerlaatste.
    Overigens vond ik het verschil bij RDR minimaal ;) Zeker als je ze niet naast elkaar hield viel het niet op.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb deeltje 1 ook nooit gespeeld helaas. Ja kweet, errug slecht van me als die hard gamer :'-(

Zijn de makers van deel I de zelfde als van Mafia II? Ik doel niet op de studio maar op de mensen. Het is gebruikelijk dat talentvolle designers aan de slag gaan bij een grotere studio of hun eigen zaak opzetten. Een goed voorbeeld hiervan zijn de talentvolle gasten achter Medal of Honor die hun eigen project zijn begonnen, namelijk 'Infinity' met hun eigen 'Call of Duty'-serie. Toen hun stopte met MoH merkte je ook meteen dat de kwaliteit van de games flink achteruit gingen. Hopelijk gaat dit niet gebeuren met Mafia II :9

Wat maakte het verhaal van Mafia I trouwens zo goed?

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ga Mafia 1 dan gewoon spelen gek, dan weet je meteen waarom het zo tof is.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja hoi, dat spel komt uit het jaar nul. Alsof ik dan nog iets van de magie voel die jullie toen der tijd hadden met het spel. :+

Daarnaast speel ik alleen nog maar 360. PC vind ik brak om op te gamen.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :{

Een goede game doorstaat de tand des tijds, ik geniet nu nog net zoveel van Super Mario kart Snes als dat ik dat vroeger deed. Als Maffia (dat niet eens zoveel generaties terug is) nu niet meer leuk is, dan is 't gewoon een kut spel :)

20. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mafia ziet er op de pc nog heel aardig uit hoor. De graphics laten niet de detail van tegenwoordig zien, maar het doet zeer zeker niet pijn aan je ogen. Heerlijk spel nog steeds. Om de 2 jaar speel ik hem wel weer eens uit. Nog steeds voel ik de spanning en krijg een naar gevoel bij verraad. En krijg ik kippevel als je echt bij de Salieri-familie gaat horen. Zelfs alsMafia II 50% zo goed wordt als Mafia 1, dan kan hij nooit tegenvallen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina