1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ja, heeft Modder gedaan.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mooi, ik ook gedaan.
    €67,49 in totaal, kreeg nog 10% korting. Altijd handig! :)

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Misschien moet je nog leren begrijpend te lezen? Ik wilde even goed duidelijk maken dat ik wel wat beters te doen heb dan me druk te maken over wat een mod zegt. Als iemand dus denk dat mijn reactie iets te maken heeft met de angst voor een mod reageer ik daar op. Dus leg ik het er dan even dik bovenop om wat voor dingen ik me liever druk maak. Dat jij dan gelijk je schoolfoto van het huidige schooljaar tevoorschijn tovert in de hoop een lotgenoot te ontmoeten zonder te begrijpen waarom ik het er zo dik bovenop leg is jouw eigen probleem natuurlijk. Verder even goeie vrienden hoor.

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh wat een felle reactie, je bevestigt mijn gedachte alleen maar gozer. Heb ik verder geen problemen mee, de bebrilde jongens zijn degene die IRL vaak bijna altijd aardig zijn enzo. Niet van die kapsones lijers enzo. We zijn geen vrienden, maar zeker geen vijanden:thumbs:

Valt me btw wel op dat bepaalde games zorgen voor een bepaald soort reacties. Dit soort posts enzo zie je dus nooit in een Mario Galaxy topic, of bv in Alan Wake. Bij Red Dead was 't ook chaos af en toe 8)

Ik twijvel in elk geval nog steeds of ik dit spel haal of niet, GTA is wel leuk enzo, maffia sfeer ook. Maarja nooit Maffia 1 gedaan, als ik hem koop waag ik sowieso een gokje :p

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol volgens mij zit jij ook nogal op de persoon te spelen dus zulke aantijgingen vind ik niet erg netjes MetalSonic...

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ruziezoeken op het internet is cool, zeg...

Ontopic, stelletje kinderen. Ruziën doe je maar over pm. Basta, nu terug naar Mafia 2.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Posts na die van de Matrix zijn verwijderd omdat ze off-topic waren.

Zoals Matrix zei: terug on-topic.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja..

Denken jullie btw dat het belangrijk is om Maffia 1 te hebben gespeeld voor je deel 2 speelt? Wellicht dat ik op wikipedia het plot van deel 1 maar even door lees, moet zeggen dat ik niet de zin/ tijd heb om dat nog te spelen.

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het verhaal van Mafia II staat los van dat van I ;)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Toen ik GTA IV gekocht had ben ik eerst flink gaan klooien in die game, toen ik uiteindelijk met de missies begin en dus het verhaal wilde ik steeds weer weten hoe het verder zou gaan in het verhaal. Maar dat heb jij dus echt niet? Jij wilt niet weten hoe het met een bepaalde character afloopt of iets dergelijks? :)

Mafia noemen ze nu liniair maar inprincipe zijn GTA IV en RDR dat ook als je het alleen voor de missies en verhaal zou spelen. Hoewel, in GTA IV kon je op verschillende manieren soms je missies doen en RDR opzich ook wel. Wat ik wel vaak heb bij sandbox games dat ik er niet te snel doorheen wil jagen, ik ben ook elke keer bang dat ik al vlakbij het eind ben. Juist omdat ik sandbox games zo waardeer wil ik dat ze lekker lang duren :)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat staat toch compleet los van het feit of het sandbox is of niet?
    Probleem is gewoon dat GTA4 niet een spannende omgeving was. Ik wil helemaal niet bowlen, darten of een date met mijn meisje doen. Wat is dat voor crap, snap niet dat mensen daar hard op gaan.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoelde dus gewoon vooral die drive waar jij het over had, dat die mistte bij het spelen van een GTA IV en een RDR. Een drive om verder te spelen, om erachter te komen wat er nog komen gaat enzo.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, dat bowlen is natuurlijk wel leuk voor één keer, maar daarna wordt het ook saai. Pokeren in RDR vond ik dan wel weer een leuke activity

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dat komt nu ook voor online , best grappig

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zou het niet gaan spelen, ouwe kut game 8)

Meestal heb je geen reden meer om verder te spelen. Als je in een game nou eens beloond werdt zou het leuk zijn om te doen. Ik krijg altijd zo'n leeg gevoel wanneer ik aan het kloten ben in een sandbox. Ik wil altijd iets bereiken in games. Hogere lvl, betere wapens, gebieden unlocken etc.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    In Oblivion had je ten minste nog wat aan side dingen.. BV, bloemen plukken ofzo, zorgde ervoor dat je weer wat potions kan maken.
    Zo heb je afleiding van de main quests, maar toch ben je nog bezig met spelen.
    Als je in GTA4 een uur gaat bowlen heb je er geen reet aan.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Als je door de graphics (die nog best aardig zijn) en iets verouderde gameplay heen kan kijken zou je dat zeker moeten doen (wel de PC versie).

Maar aangezien je zelf zegt dat je geen zin hebt om het te spelen zou ik het niet doen. Mafia 1 heeft niks te maken met het verhaal van deel 2.

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb net mijn CE bij FRS geannuleerd en gekocht bij Mediaoffer voor 54 inclusief!

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    tergend zeg dat duits .

En ga hem ook niet verder kijken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.