Mafia op mijn lieve box?

Discussie in 'Algemeen' gestart door maxieboy007, 16 apr 2003.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat ze een nieuw verhaal zullen gaan maken, dan moet je de hele game veranderen...

2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    dan moeten ze het verhaal veranderen idd. maar wat bedoel je met 'de game' veranderen? typisch zo'n geval van: verklaar je nader dit..

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Wat helemaal super cool zou zijn als ie ook nog nog live enabled wordt dat je elkaar een beetje kan achtervolgen in je kar, sigaretje in de mond blaffer uit het raam... heheh super!!

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hij was wel leuk op de pc, maar ook een beetje eentonig vond ik.

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat als mafia met een nieuw verhaal en enige nieuwe features exclusief voor de xbox zou uitkomen (of iig niet voor de pc) ik de game wel zou kopen. Zoveel indruk heeft de pc game zeker wel op me gemaakt! (jammer dat ik hem niet meer heb :mad: )

6. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komen er misschien nog andere GTA-like/Mafia-like spellen op de box? Waar je gewoon kan doen wat je wilt zoals in gta?

7. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mafia ownt ik vind hem veel beter dan de Gta series.

8. huubmeilink

huubmeilink Guest

Ik hoop dat mafia op de xbox uitgebracht word, ik vond het een van de beste pc games ooit! ckers als je net een nieuwe pc hebt waar het spel in de highres loopt :D

Mr. Huub sends his regards...

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker! op een goede pc was het spel absurd mooi gewoon en dan voel je je gewoon in het verhaal gezogen worden. Zeker met die auto race... helemaal geweldig! Ik hoop dat ze dit effect voor mij op de xbox weer aan het spel kunnen geven.

10. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    het mooie is straks, dat je hem lekker vanuit de luie stoel kan doen. (ik vind het echt een spel waarbij je lekker van de ene kant van de stad naar de andere kan rijden, lekker relaxed). dus zullen we hem maar kopen johan?

11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja die kopen we zeker.. als de financiele mogenheden het toestaan iig. Je kan lekker relax liggend in je stoel je ook veel meer een stoere sigaren rokende gangster waren volgens mij

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina