Spel is voor de PS2 al te koop, maar de Xboxversie is een paar weekjes uitgesteld... bron? leverancier..
ff offtopic.. ik kom niet verder met de pc versie kan iemand me daarbij helpen???? ik zit nu in level 12 in de parkeergarage
Volgens tothegame staat hij nog steeds op 6 feb.i voor europese release. Alleen de amerikaanse release is verschoven.(volgens tothegame dan). Is het echt al zeker dat hij weer uitgesteld is? Dan kan ik misschien beter de ps2 versie kopen. . O eerst maar ff checken of de xbox versie niet echt veel beter is. Weet iemand dat of daar veel verschil in zal ziten? Ik heb wel gehoord dat de ps2 versie hele lange laadtijden heeft. Dat zal op de xbox wel korter zijn. (zie GTA) Het leven van een gamer valt niet mee met al die uitgesteld games. Nu staan er zes games voor vrijdag op uitkomen, maar met een beetje pech komt er misschien maar 1 van uit
Koop op de xbox, veel mooiere graphics, meer geheugen dus meer auto's en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik vond splinter cell op de ps2 ook minder dan de xbox, vooral de moeilijkheidsgraad. Op de ps2 was het spel 2x zo makkelijk
ik heb hem gespeeld op ps2 (mijn broertje heeft em) en de game is fantastisch. die lage cijfers zullen waarschijnlijk komen door de lange laadtijden en de besturing van de autos, want dies een beetje lastig. Maar kijk je daardoor heen dan zie je dat het spel van een heel hoog caliber is. Bovendien waren die autotjes in de jaren 30 egt niet zo makkelijk als dat ze nu zijn. dus kun je het ook als realistisch beschouwen
denk dat het laden wel minder is geworden op de xbox en dat met die auto's vind ik wel gaan (op pc gespeeld)
Uk heb mafia op pc gespeeld en het is een super game, het verhaal is echt te goed, net als de missies
mja, vraag is of het een conversie van de pc versie gaat zijn, of een totaal nieuwe versie... ik herinner mij dat het in xboxmagazine heeft gestaan maar ik ben er niet zeker van. In ieder geval ziet/zag het er veelbelovend uit natuurlijk
Mafia is geweldig... om 1 keer uit te spelen. Het is net alsof je een film kijkt, maar dan ook speelt. Bedenk dat dus wel voordat je het gaat kopen --> haal ik een dvd voor 59 euro? Ik heb voor de pc versie wel 30 euro over gehad dus hij is zeker wat waard in mijn ogen
Maar, een film duurt ongeveer 2 uur. Een dvd film kost rond de 25 euro. Mafia schijnt een groot game te zijn, ongeveer 18 uur gameplay. Spel kost iets van 50 euro. Dus het valt wel mee 5 maart komt het spel uit.
mmm, ik begrijp wel enigszins dat korste games meestal niet erg in trek zijn, maar als je dat al van maffia vindt, wat dan te doen met max payne 2? Dat spel koste (in Belgium) 65 euro, en had ik uitgespeeld op een goeie 7 uur... dusja ...
Mafia is en blijft het beste spel wat ik ooit op de pc heb uitgespeeld ! een absolute aanrader en ik zal hem ook zeker voor de 2e keer gaan uitspelen maar nu op de xbox.... Het enige wat ik me afvraag is waarom de ps2 versie al uit is en de xbox versie vertraagd is... zou het niet geweldig zijn als het nog enigzins een multiplayer functie heeft ?? Dan wint deze game het zeker van GTA