heb hem nu een tijdje ben weer in de haven dat ik die sigaren moet jatten waar is iedereen ongeveer nu ?
Is het ook leuk voor mensen (zoals ik) die GTA Double Pack hebben? Want in XBM zeiden ze dat het spel toch minder is dan GTA, qua verhaal en graphics. Wat vinden jullie ervan?
zow ik zit nu toch vast in de haven je lijkt zo weinig tijd te hebben om alle sigaren dozen in te laden heeft iemand tips ? als ik nog maar 3/4 dozen moet inladen komt die gozer terug
Je moet eerst dat klusje bij die andere twee gastjes doen, en daarna moet je ff een smoesje tegen die gozer ophangen en dan pas gaan inladen.
ik heb het spel nu sinds zondag (dus nu 3 dagen) en ik vind het er wel erg makkelijk door heen spelen ik zit nu bij missie 47 dit is op een vliegveld en dan steelt er zo'n gastje wat ofso ik snap er ook niet veel van. maar ik kom wel uit. hoeveel missies zijn er eigenlijk?
Owz zo... dan zit ik nu op missie 12-04 Omerta - The Airport en dat in 3 daagjes =P krijg je ook nog wat als hem uitspeeld of krijg je telkens maar die bonesauto's en wat heppie aan racing mode(championship) wat kun je hier mee halen. ook alleen maar auto's??