1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] MAG : Massive Action Game

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 5 jun 2009.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteravond gedownload maar nog niet gespeeld.. viel in slaap en toen ik wakker werd was ie klaar met downloaden. Vanavond dus maar 's proberen.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Valt niet tegen. Duidelijk nog een BETA maar speelt wel aardig weg!

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Met hoeveel man kan je online in de demo?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem aan de dat game met dedicated host gat werken?

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Net de CE edition gescoord bij BS !

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Op de E3 van 2008, geloof ik, was dat al één van de punten. Maar zonder dedicated servers zou dit ook niet werken.

Maar in hoeverre werkt iedereen nu samen in dit spel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen, met alle verschillende ranks, elkaar gaan helpen. Je krijgt er dan wel extra punten voor maar het lijkt mij dat 90% toch voor eigen succes blijft gaan. Of is dat nu anders bij dit spel, omdat ze continu op de teamplay hameren?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe speelt ie ProCeela? Ga waarschijnlijk één dezer dagen een PS3 met MAG halen.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ben ik ook wel benieuwd naar, ik ga zondag een PS3 halen en wil er dan natuurlijk wel 1 (of meerdere) toffe exclusive titels bij kopen. :9

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deze is vanaf vrijdag samen met een PS3 (250GB) voor €350 te koop.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    I.c.m de 19% BTW korting bij MM lijkt me dit wel iets, maar ben aan het twijfelen of ik wel echt voor de 250GB wil gaan of dat ik aan 120GB ook gewoon genoeg heb (op m'n X360 heb ik nog ~65GB over).

En daarnaast nog de keuze of ik voor een game pakket ga of een losse PS3 haal en dan gewoon zelf een game uitkies.

Tja keuzes keuzes, ik zal het zondag wel zien. :)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je de console + het spel haalt ben je toch duurder uit?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die de game al heeft gespeeld? Wat zijn je eerste impressies? Is er veel lag online?

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vanaf de release en vind hem echt heel erg tof. Speel eigenlijk nooit de onlinemode van games, maar vind MAG toch wel erg verslavend. Online loopt het echt als een trein. Heb de game inmiddels al aardig wat uurtjes gespeeld en heb nog geen één keer lag gehad!

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik was eerst ook erg skeptisch de reputatie van Sony's online service uit ondervinding kennende., maar het blijkt inderdaad echt enorm mee te vallen. Ik spreek nog niet uit ondervinding, moet eerst terug een nieuwe ps3 aanschaffen. Maar zelfs een enorme xbox 360 fan (die zich ook maar al te graag wat over connectiekwaliteit opwindt) uit m'n friendlist is laaiend enthousiast over MAG en hoe vlekkeloos het lijkt te lopen online...

Naast GOW III, Demon's Souls lijkt nu ook MAG te lonken... Het lijkt erop dat ik ga moeten bezwijken om een nieuwe ps3 te halen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat ik na 2 weken spelen ook nog steeds geen lag ontdekt hebt. Spel loopt vloeiend en de servers zijn top.

Gamemodes zijn uitgebreid en fun. Zeker een aanrader. CoD gaat meteen stof happen.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoe bevalt deze game? Het is zo rustig hier! :eek:

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat valt mij ook op inderdaad. Bij een spel als deze verwacht je een bomvolle topic waarin mensen vragen wie er een match wil spelen of waarin teams gevormd worden.

Zelf vond ik de demo ook niet zo geweldig trouwens. Geef mij maar Modern Warfare 2 :)

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb 'm nog niet zo heel veel gespeeld omdat ik nog te veel andere games heb liggen die ik nog moet spelen :+, maar ik vind het tot nu toe in ieder geval erg vermakelijk. Lekker uitgebreid spel, en het loopt allemaal uitstekend zonder lag e.d. :) Alleen de grenade spam vind ik af en toe irritant.

Er is trouwens een nieuwe patch:

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    [GB]First MAG DLC Free, Coming Next Week, Double XP[/GB]

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559