1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mages Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door ramon0598, 28 mrt 2006.

  1. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep het stelt niet veel voor :) Ik kom er ook erg weinig eigenlijk *)
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Best handig hoor, enchanted chest, enchanten en spells maken in een kamer. Ook is het fijn dat je daar gewoon weer je overige soulgems veilig kunt achterlaten. En vergeet niet je prive leger :9, je kan leerlingen meenemen om ze voor je te laten vechten ;) .
     
  3. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je daar trouwens ook wapens en andere spullen kwijt, zodat ze niet verdwijnen?

    Ja das wel grappig; "Follow Me"
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vooraleer ik een huis had gekocht heb ik een half pakhuis in het nachtkastje opgeslagen in de Arch-Mages quarters, daar verdwijnt zeker nooit iets van. Nu ik denk dat het ook de enige opslagplek is daar, ah nee er is nog een tafel achter je bed zeker..
    Het is handig in het begin, maar als je alles in 1 kast steekt geraak je het scrollen na een tijd wel wat beu, de goedkope opl is dan het krot in Imperial City.

    Ps: je vraagt toch niet of je in die enchanted kist ook andere dingen kan stoppen? Want dan is het antwoord neen, alles in die kist verdwijnt, zelfs je verdubbelde ingredienten als je ze er niet op tijd uithaalt.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.464
    Leuk Bevonden:
    3.424
    Prive leger? Maar eentje toch? Alhoewel je bij de Dark Brotherhood ook nog een ventje mee kunt krijgen. Samen met een summon maakt dat vier personen, gezellig!
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maximaal 5 scholars kan je meenemen, ik weet niet of ze respawnen dus wees er zuinig op :cool: .
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al gedaan... Ze neemt de amulet niet aan... Wat moet ik doen?
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    @ above

    Je moet ook nog een dude killen in die grot.
    Dus ga terug en dan komt er een dude op je af rennen die de ketting had verstopt. Kill hem en dan kan je hem inleveren.
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ketting heb ik, mijn missie is ook om de amulet aan dat wijf te geven.
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat weet ik maar voordat je de ketting kan afgeven moet je degene vermoorden die de ketting daar heeft neergelegd. Dat is iig 1 dude van de mages guilt die dat heeft gedaan en die is in die grot. Ga maar naar de plek waar je de ketting heb gevonden en wacht maar een uurtje (ingame).
     
  11. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat ik 2 staff achter dat bed in dat kastjes had geplaatst en nu dus verdwenen zijn. :confused:

    In het kastje naast het bed zijn mijn spullen wel blijven liggen.
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je spullen blijven alleen ligeen in je eigen gekochte huis.
     
  13. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de spreuk: finger of the mountain. Ik had namelijk ergens gelezen dat de spreuk sterker word als je zelf een levelt o.i.d. Ik ben nou lvl 22 en de spreuk doet nog steeds maar 6 damage :confused: iemand enig idee hoe dit komt?
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de tip! Ik weet nog wel dat ik daar voor het eerst van die vage geesten vijanden tegenkwam, en dat die amulet in een lijkenkist lag... zal vanavond wel effe je tip opvolgen. Een uurtje wachtten? Wat heeft dat eigenlijk voor zin? Ook al is iedereen daar in die grot dood?:confused: En als dat niet helpt is t dan een bug? Ik wil dit effe graag zeker weten, wat anders moet ik een game van ongeveer 7 uur terug loaden. Das wel jammer...
     
  15. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ligt het ook aan de sterkte van de spell die je er op doet.
    maar hij kan ook weer te sterk worden want bij iemand had ie voor die spell 3000 magicka nodig en dat krijg je tog nooit
     
  16. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de spell finger of the mountain al, maar hierboven staat dat de spreuk sterker word als je in een hoger lvl komt. Ik merk daar namelijk niets van.
     
  17. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat staat er niet. Er staat VOORDAT je die spreuk krijgt in welk lvl je moet zitten om zoveel damage te doen. En niet dat terwijl je die spreuk al hebt en als je dan levelt dat hij dan sterker wordt.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De laatste tijd summon ik nogal redelijk veel wezens. Het is een aparte, niet onleuke, manier van spelen, en ze zijn echt wel handig. Zeker als er meerdere monsters/vijanden te bespeuren zijn blijkt een summon een gedroomde afleiding.
    Daarbij komt dat ze eigenlijk, voor een magiër dan, echt mana-wise goedkoop worden eenmaal je wat bedreven bent in Conjuration Magic.

    Ik heb spijtig genoeg de kans laten liggen om de Summon Dremora lord spreuk te kopen in de Bruma mages guild alvorens dit nietmeer kan als je verder gaat in de Mages guild questline.
    Het schijnt dat die summon namelijk de sterkste melee fighter is. In elk geval gebruik ik het meest een Daedroth. Niet alleen kan je er handig achter schuilen o.w.v. zn omvang, als je'm een shield spel meegeeft deelt hij serieuze klappen uit zonder te snel het loodje te leggen.

    Een Lich heb ik ook proberen te gebruiken, maar i.p.v. zijn echt sterke spells te lanceren zit hij de helft van de tijd te healen/drainen/summonen zodat ik hem eigenlijk minder bruikbaar vind, als mage char hou ik me liefst met het spreuken-gedeelte bezig.

    Van de overblijvende Master-summmons ben ik enkel nog geinteresseerd in die Xivilai, maar toen ik hem even uitgeprobeerd leek hij me, vreemd genoeg, erg zwak in vgl met bv die Daedroth...

    Nu dat lijkt me wel raar sinds hij beter 'zou moeten zijn', iemand die hem dikwijls gebruikt en hem toch goed vind? Of andere summons? Zoals de clanfear mischien, heb ik zelf nog niet geprobeerd.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    @DiaL:
    Je hebt Gloom Wraith en Lich ook al geprobeerd?
     
  20. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was redelijk lullig ik ben nu level 11 en heb zón weak fireball alleen maar omdat ik hem toen deed. snap dat niet helemaal.
    had hem liever nu gedaan maar weet ik veel dat dan een sterkere fireball zou krijgen
     

Deel Deze Pagina