Nee hoor dan doe ik gewoon me ring af en btw ik sneak bijna nooit ik ben meer iemand die er gewoon op af gaat en ze gewoon killt.
K vind die ringen echt handig, alleen jammer dat je er maar 2 kan dragen, laatste keer dat ik keek had ik toch echt 10 vingers
in de imperial city is een vent die die spell verkoopt, heb hem daar zelf ook gekocht, weet alleen zo niet meer waar die zit. dacht in de universiy
je bedoelt die discount spells zaak in market district. je kan ook die spell in Cheydinhall, Chorrel en ik geloof ook Anvil krijgen.
Als je in de mages guild zit kan je er ook 1 kopen bij de arcane university. Dat is dan legendary soultrap. 20 ft for 1 minute is die dan
Pfff....ik zit nu op conjuranogwat level 10, en kan voor dit level niet meer trainen. Ik kan nog steeds bijna niets kopen! Te weinig magicka.....hoe upgrade ik dat nouweer (ohja, en vertel mij is welke summon spell ik kan kopen met 100 magicka en een conjanogwat skill van 10)....
ik heb alle mage recommendations, nu moet ik naar de arcane university, het hek krijg ik niet open, iemand hulp voor mij? Thanx
Eerst evve praten met die roulius ofzo, in die toren van arcane university,. Het volgt allemaal vanzelf denk ik, Ik liep zelf ook gelijk naar de hekken, maar die waren inderdaad dicht toen. Eerst nog evve rondgeneust en gepraat, en toen was het goed
Ik heb het spel pas sinds vandaag dus vergeef me voor de noobvraag: In welke steden zitten de Mages Guilds?
Je moet gewoon bijvoorbeeld in market district; discount spells een spell kopen die je kan casten voor je conjuration en die dus weinig mana kost. Als je namelijk je conjuration heel hoog hebt kosten de conjuration spreuken ook veel minder mana. En je intelligence zorgt ervoor dat je meer mana krijgt volgens mij.
Bound dagger werkt erg goed. Ik ben voor de lol ff op nieuw begonnen. En ik was level 5 met Conjuration en na elke dagger die ik 'bounde' ging ik een level up. Ben nu al level 12