doet ik ook maar ben nou ff aant zoeke naar een damage magicka spell dus als iemand weet wara ik die kan kope
Heey helemaal onderaan de pagina staat er zo een code om weer te joinen bij de guild als je er uit bent gekicked maar is die code nou voor de pc?(als dat niet so is dan: )
ik weet maar als ik die scroll gebruik dan gaat ie weer dicht moet het miss in een bepaalde volgorde?
Shit ik ben eruit gezet. Ik jatte Soul Gems om van m'n Vampirism af te komen. Nu moet ik echt asociaal veel items gaan zoeken.
Ik moet nu de Seer's Stone gaan vinden voor die demente vrouw, maar niemand zegt meer iets nieuws tegen mij, dus ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. Iemand tips? Het is voor een recommendation.
Van welke stad is dat? Dan kan ik je helpen . Edit: Leyawiin ofzo? Ik had daar geen problemen me, gewoon met de menen praten met een groene indicator en dan wordt je van zelf naar een grot gestuurd.
Het is al gelukt, echt lomp, niemand had wat gezegd, maar toen ik in mijn journal keek bleek ik ineens te weten dat ik naar het fort van Kahtar zijn vader moet gaan. Hij had het nog niet verteld echter. Dus het is al opgelost, bedankt!
wel grappig in de quest dat je die ene vent moet vinden waarbij zn spell zogenaamd back fired. Ik heb dus een helm waarmee ik alle levende wezens zie. Ik kwam de kamer binnenlopen stond hij daar al. Dus ik zeg wat tegen m toen zei hij dat ik weg moest gaan omdat ik alles zou verpesten. Toen heb ik zn zakken leeg gejat HA!
weet iemand hoe ik het soul level van soul gems kan verhogen? moet dat met een speciale spreuk van mystisism ofso?
De kwaliteit van een soulgem verhogen? Dat kan niet. Er bestaat trouwens maar 1 spell, soultrap, een betere bestaat niet om creatures te pakken te krijgen. Gewoon casten, doodmeppen en klaar. Zorg gewoon dat je sterke monsters soultrapped zodat de ziel de soulgem duurder maakt. Hoe groter de ziel, hoe beter voor enchanting.
ik heb nou net die quest van de mage guild gedaan van : Information at a price Dan staat er : I have told Arch-Mage Traven about Mannimarco's presence in Cyrodiil. Maar als ik weer met die traven praat en vraag naar een nieuwe task dan zegt hij nee het duurt nog even voordat ik met de counsil overleg ofzoiets. Ik heb al geslapen enzo maar ik krijg nog steeds geen nieuwe task
k heb nou net die quest van de mage guild gedaan van : Information at a price Dan staat er : I have told Arch-Mage Traven about Mannimarco's presence in Cyrodiil. Maar als ik weer met die traven praat en vraag naar een nieuwe task dan zegt hij nee het duurt nog even voordat ik met de counsil overleg ofzoiets. Ik heb al geslapen enzo maar ik kan nog steeds geen nieuwe task