misschien nog langer wachten? @C H I L dat kan dan wel zo zijn maar mijn mysticism skill is dan ook maar 15, ik moet dus denk ik maar ff een trainer in mysticism vinden.
Koop eerst even de soultrap spell, en dan zal je wel zien of het zo'n zware spell is. Als je hem nog niet kan casten, ga dan even langs bij Edgar's Discount Spells in de market district, Imperial City. Die gast heeft een 'minor life detection' spell te koop en als je die voortdurend gaat lopen casten dan zal je mysticism skill enorm snel vooruitgaan.
Sowieso is Edgar's Discount Spells altijd het aangewezen adres als je spells wilt hebben om je magicka skills te trainen.
Ja, inderdaad. Het eerste wat ik deed toen ik uit de sewers kwam, was al zijn spells kopen. Powertrainen FTW.
ok thnx voor de tip. ik was al licht geirriteerd omdat alle mysticism spells die ik tegen kwam allemaal voor level 25 waren. Edit: waar kan ik eigenelijk soulgems vinden? ik heb alle guilds al leeggeroofd dus daar hoef ik ook niet te kijken. en in wat voor soul gem kan je de souls van mensen doen?
De zielen van mensen kan je niet soultrappen. Alleen die van Umbra wel geloof ik. In Morrowind was het zo dat je de twee Aadra (neutrale goden), Vivec en Almalexia kon soultrappen. Ik heb de main quest nog niet gespeeld, maar misschien kan je Deadra Princes soultrappen? Er liggen soulgems boven in de mages guild van Skingrad. In caves vind je in chests en crates ook wel soulgems...zeker in necromancer en vampire dens. Ga anders eens naar 'Mystic Emporium' in het market disctrict, Imperial City.
k ik zal zeker kijken. ik begin namelijk een beetje door mijn soul gems te raken. je kan de souls van bandits enzo trouwens wel soultrappen. die geven dan de de grootste soulgems. ik heb nu namelijk 3 grand soulgems geladen met 2 bandits en een ogre. en allemaal soul level grand.
Misschien weet je het al/nog niet, of ben je een van de ongelukkigen die ervoor gekozen heeft dit item aan Martin te offeren, maar een v/d Daedric shrines geeft je Azura's Star als reward wat een reusable grand soulgem is. Voor mij veruit het handigste item in het spel. ps: Heeft iemand eigenlijk al gewone handschoenen gevonden in het spel? Ik bedoel met gewoon niet Light/Heavy armor. Ik probeer nu zoveel mogelijk kledingstukken met Fortify magicka te enchanten sinds dat wat meer uitdagend is dan een, enchanted, bijna maxed shield rating. En daar ik nog niet echt een hoge armor mastery heb hou ik het liefst bij gewone kleren.
vandaag eindelijk de recomendations gehaald, vervolgens is die tweede opdracht wel heel erg makkelijk. en nu ben ik bij de 3e, maar ga eerst de skeleton key zoeken. Maar die tweede, waarbij je een staf moet maken is wel erg makkelijk...
Doe een paar mageguild quests en je kent ze allemaal . Edit: Weet iemand waar black soul gems voor zijn? Ik heb de mageguild uitgespeeld maar nergens werd er verteld waarvoor die dingen zijn ...
Necromancers Nou nou ... eindelijk toegelaten op de Mage Universiteit, krijg ik me eerste opdracht ... maar Jee wat is die moeilijk !!! Ik ben pas lvl 5 en moet dan ineens 3 Necromancers verslaan die tegelijk op me af komen !! HELP. Is haast geen doen ... Maar eerst trainen en later terug komen ?
Op makkelijk zetten? Menu>Opties>Gameplay>Difficulty-slider edit: @C H i L: Je kan wel mensen soultrappen, je gebruikt daarvoor black soul gems. Daarom zijn ze ook veboden .
Ik ben ook bezig met deze quest maar ik snap nou niet waar ik op mijn spell op moet richten, want de eerst is bijvoorbeeld Fire (dus gebruik ik mijn fire staff of flare toch?). De tweede is Frost (dus kan ik Snowball gebruiken?) etc. Maar ik snap niet waar ik op moet richten? Er gaat niks open of wat dan ook......Wie kan me hiermee helpen?