1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mages Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door ramon0598, 28 mrt 2006.

  1. AJ NL

    AJ NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als je nou ff goed leest.. want ik reageerde op de vraag van Ceastro!

    Ennuh Arnie het is een mages guild quest. Eigenlijk voor me reccomandetion ofzo iets.. dus volgens mij zou het wel handig zijn om het onder deze forum te plaatsen, maar ik zal een kijkje nemen bij de helpthread thnx;)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    hij hoort in die cave te zitten en dan moet je em killen hij hoort jou aan te spreken
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben zojuist (helaas) uit de guild gekicked. Nu moet ik 20 dragons tongue en 20 redwort flower vinden. Waar kan ik het beste zoeken?
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Koop ze bij Alchemy winkels, er is er in in de Imperial city market district. Ik raad je aan om te gaan cheaten(1 ingredient in 20 te veranderen) omdat alle winkels afgaan te lang duurt. ;)

    Duplicatie cheat
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  5. AJ NL

    AJ NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je toevallig waar in de cave? ik zit alles af te zoeken maar vind niks:confused: alleen komt er te staan kalthar is unconsios ofzo:confused:
     
  6. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, ik weet wat je bedoelt, maar het is al effies geleden dat ik die gedaan heb. Heb je geen rode pijl die je gewoon kan volgen? Vooral ook iedere persoon die je killed searchen dat levert ook altijd veel op!
     
  7. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    fakking chill, bedankt, dit gaat wel een stukkie sneller :)
     
  8. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha met Ectoplasme lukt dat niet echt merk ik net. Komt volgens mij omdat het vloeibaar is *)
     
  9. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hij blijft chill:p :)
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ga gewoon naar de underground van de kerk in dat stadje, daar heb je meteen 6 ghosts die je kan mollen zonder al te veel problemen, je hebt alleen een zilveren wapen nodig en je bent dr klaar voor.
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je als je lid bent bij de Darkbrotherhood gewoon lid worden van de mages guild? Of komen daar alleen mensen in die nog nooit iemand kwaat hebben gedaan?
     
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan wel gewoon lid worden van de DB en de mages guild. Ik heb de DB uitgespeeld en ben ook al redelijk ver met de mages guild. De DB is echt wreed (in de zin van vet en in de zin van wreed), ik vond het wel evil om te doen maar als jij bang bent onschuldige mensen te vermoorden dan zou ik ze niet joinen }:] Ik kan me een missie herinneren waar er een lijk ondersteboven hangt en verder helemaal kaal is gemartelt.
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben redelijk ver met zowel mages, als fighters en dark brother hood.
    je kan trouwens niet de mages guild joinen als je ergens wordt gezogd, dan moeten ze je niet.
    ik heb zelf trouwens een bepaalde manier van spelen voor genomen. overdag ben k de nobele mages en fighters guild member, en snachts ben ik een onaardige sneaky bastard die graag mensen vermoord voor de dark brother hood of mensen beroofd voor de thieves guild. je kan spreken van een jekyl and hide (of hoe je het ook schrijft, ik ben geen literatuur expert)
     
  14. Hananas

    Hananas Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerste de thiefs en de fighters guild gedaan daarna was die mages guild wel heel makkelijk helemaal als je al 2 charmeleon ringen aan hebt achter ze gaat staan en dan met 1 hak neermaait :)
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol zo bedoel ik het niet. Mijn vraag was of dat je nog gewoon de mages guild kan joinen als je al een hoop mensen hebt vermoord? Bij de Fighters-Guild word je volgensmij niet aangenomen of krijg je een opdracht als je eerst onschuldige mensen hebt vermoord. Is dat bij de Mages guild ook zo of kom je zonder problemen binnen als je eerst de Darkbrotherhood of de thieves guild hebt gedaan?
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik dacht dat het gewoon met je fame/infame rating te maken heeft. Zolang de eerstgenoemde het hoogste van de twee is ofzo, zou je moeten kunnen joinen.
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan gwoon joine
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    er is ook helemaal geen fame/infame rating. tenminste niet dat ik weet.

    ik zit vast bij een missie voor de arch mage traven. ik moet in skingrad een vampire den en de vampire hunters uitroeien. ik heb ondertussen de den al helemaal gecleared maar ik kan maar niet van die irritante hunters afkomen.
    kan iemand mij helpen?
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol, echt wel. Zie bij je stats. Staat fame en infame.
     
  20. Karmuja

    Karmuja Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt voor die fingers of the mountain een steen vinden om die pilaar te activeren.. daarvoor moet je naar de Wayliend Ruins ofzo.. Waar vind je die? Dat zul je vast wel weten als je die spell al hebt.. anders krijg ik volgens mij ook geen recommendation voor de Arcane University..
     

Deel Deze Pagina