1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mages Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door ramon0598, 28 mrt 2006.

  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kwam in beeld dat ik alle recomedations had van de local mages guilde en ik naar iemand moest gaan in de arcane university maar ik kan er niet in..
    weet iemand mischien hoe dat moet..?
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet in de toren gaan, die staat in het midden van de 2 poorten. Zowieso overdag zit daar Raminus Polus (die je moet hebben). Het kan zijn dat hij op bepaalde tijden in de arcane university is maar moet je maar even proberen. Je moet dus iig in die toren zijn. (Dacht dat hij de arch mages tower heette)
     
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt!!:)
     
  4. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand in welke stad (bij de mages guild) een spel kan kopen om souls te capturen???

    alvast bedankt
     
  5. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb mijne gekocht bij de mages guild in Skingrad, maar volgens mij hebben ze erg veel variaties op die soulspel en is het moeilijk er geen tegen te komen.

    Suc6!

    PS. Misschien een idee om het zwaard van Umbra te gaan halen, deze kan zielen capturen. Ook heeft ze een niet verkeerd Ebony armour bij zich. Als je een niet al te hoog level bent kun je op een pilaar springen en haar laf met je boog kapot schieten;).

    Je kunt haar vinden als je de brug van Imperial City afloopt en vervolgens links de kust volgt. Een eind verder vindt je Vindasel bewaakt door twee wezens. Ga de deur binnen en versla haar!
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    en anders kan je dr altijd zelf een maken in de arcane university.
     
  7. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hulp gezocht... ik ben nu bezig met een quest van de arcane university ofzo, genaamd vahtacen's secret. je moet iets met een grote pilaar in het midden doen, spreuken erop casten enzo, maar hoe en wat precies?
     
  8. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Praat met die kerel daar ter plaatse, hij vraagt je een boek op te halen bij die vrouw een stukje terug. Zij geeft je zonder problemen het boek mee. Geef het aan die kerel.

    Druk op die panelen in de 4 hoeken er komt een boodschap, ga vervolgens na die kerel en hij geeft je de vertaling. Richt je magie op die lichtere stukken/platen van de pilaar, uit de hoek vanwaar je de boodschap hebt gelezen.(De scrolls die je nodig hebt liggen in de kist bij het tafeltje) Als je het goed doet gaat het hele geval bewegen.

    Volgens eigengemaakt profesorische schema (vergissingen voorbehouden;)):

    |- frost damage fortify magicka -|
    X
    |_ fire damage damage magicka _|
     
  9. AJ NL

    AJ NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    die is er wel maar die is gericht op dagail en als ik naar haar toe ga zit ze nog steeds te ijlen
     
  10. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is niet waar je moet gewoon tegen de stenen pilaar aan gaan staan omdat sommige spells on touch zijn
     
  11. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet ik nou doen :p
    ik was al zover dat ik dat boek had en ik had die spreuken ook al, maar moet je nou eerst frost damage gebruiken, dan fortify magicka, dan fire damage en dan damage magicka op die paal?
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Beter zoeken!

    Tip: Deze thread post #45 ;) .
     
  13. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe sorry
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zwaard heb ik ook, maar is leeg (geen charges meer) en is best duur om te recharchen dus vandaar... (tevens is mijn blade skill **** laag, en blunt hoog dus vecht ik liever met maces...
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik probeer hier nogmaals een antwoord te krijgen...
     
  16. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben nu een beetje aan het magicen, en heb een Goblin Totem Staff gevonden. Deze zei eerst Charge:3000/3000 en uses 111. Nu zegt hij 2892/3000 en 107. In de handleiding staat dat ook ergens zou moeten staan hoevaak ik hem nog kan chargen? Kan iemand mij helpen:)

    Ik vraag het hier omdat die de magic topic is... Bij voorbaat dank:)
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een conjuration/destroyer sorcerrer ik heb nu Summon Skeleton welke zal ik als volgende kopen ( als ik genoeg geld heb :p )
    en welke destruction spell?
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    een goede destruction spell is the fingers of the mountain spell. die kan je krijgen bij de chorrel mage guild recommendation.
    afhankelijk van je level verandert de kracht als volgt.
    level 5-10 6 pts damage for 15 ft
    10-15 40 pts damage for 15 ft
    15-20 90 pts damage for 15 ft

    een goede conjuration is summon scamp op de lager nivos. ik vind de skeleton eigenlijk alleen goed als training voor mn abilities.

    en weet iemand hoe het zit met die deur in de arch mages lobby? die deur die op slot zit met een sleutel. ik ben ondertussen verdomme arch mage en nog heb ik geen sleutel om die deur open te maken, ik wil verdomme weten wat daar achter ligt.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    107 keer


    Du'h :p
    ______
    Ik had een nintro gevonden en toen kreeg ik een quist, om naar zo'n gast die daar is in gespecialeerd. Ik had die quist over geslagen, fftjes want ik was met een andere quist bezig. Nu heb ik er onderrand al 10. En nu kan ik nergens meer die quist vinden of die gast :'-(
    Hoe heet die quist/gast?
     
  20. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    en al ie op is recharge met soul gem of varla stone

    ------

    je bedoelt nirnroot :), als het goed is staat hij tussen je current quests
     

Deel Deze Pagina