Mages Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door ramon0598, 28 mrt 2006.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben net apprentice van de Mages Guild geworden en ik kan nu de Arcane University in.

    Als ik een spell wil maken staan er een aantal dingen:
    -Magnitude
    -Area
    -Duration

    Wat houden deze dingen precies in?
    -Kracht,
    -Grootheid,
    -Duur ofzo?


    Ook wil ik mijn pijlen vergiftigen. Hoe en waar doe ik dat precies?
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Boog selecteren en dan selecteer je je gif(net zoals een gewone potion maar dit keer drink je hem niet maar vergiftig je boog ermee, ik zweer het ;) ) Om extra damage te doen kan je ook nog eens je boog enchanten ;) .

    Edit:
    En je hebt helemaal gelijk over die spells, met duur bedoelen ze wel hoe lang de spel actief blijft en niet hoeveel het cost :9 .
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch in de startpost van de helpthread...
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Bruma, Ik moet daar een recommendation halen, dat doe ik door die onzichtbare gast te zoeken. Die gast is niet bepaald moeilijk te vinden, maar het enige wat hij zegt is dat ik het niet moet gaan verpesten. Na een half uur rond te hebben gelopen, gingen 2 mages praten over een vrouw die al der geld had verloren. Maar als ik naar die vrouw ga is ze alleen maar stront chagerijnig, en wil ze niet over haar ex praten.

    Wat moet ik daar doen, want ik heb echt geen flauw idee meer.
     
  5. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest je niet voor hun zo'n boek jatten uit zo'n kastje?
     
  6. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraag over de quest in vahtacen ruin. Ik ben naar die pillaar ik heb de spells in de goeie volgorde doe ik de eerste drie heb ik de vierde niet: Fortify Magicka. Behalve een drankje maar dat werkte niet. waar kan ik zo'n spreuk kopen voor een lage skill of moet ik iets anders doen
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waar die vertaler staat ligt ook een kist, daar kan je alle spells vinden die je nodig hebt.
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    In die kamer waar die gast (J'askar volgens mij) zit daar staat ook nog iemand anders als het goed is. Praat met hem en dan moet je een boek gaan stelen o.i.d. En dan moet het verder als het goed is lukken.
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt das heel makkelijk dat boek jatten.. daarna cast hij een spell en zie je die gast... en vertellen ze dat ze haar zat zijn... én die pillar daarbij moet je eerst de fire spell doen dan de frost en dan dammage en dan healen (weet ff niet de correcte term... )
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een onzichtbaar persoon, of die gast in die groene kleding?
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een domme vraag maar waar kan ik meer opdrachten halen voor de mages-guild? Ik kan de Arcane University nu binnen omdat ik apprentice ben. Maar toen ging ik naar Chorrol en er was niemand in de Mages-Guild die een opdracht gaf of die me kon door versturen.
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij Raminus Polus zijn, die kan je vinden in de Arcane University. Meestal is hij in de Arch-Mage's Lobby.
     
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met de dark brother hood en fighters guild maar welke meer waarde biedt de mage guild me als ik alle missie uitspeel ???

    en om weer niet alweer een nieuwe post te zetten in de andere threads welke meer waarde bieden de fighters guild en the brother hood ?
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    als je brotherhood uit hebt kun je elke week in een dorp (bruma geloof ik) bij een standbeeld een lisjt ophalen die je dan weer naar de speaker moet brengen (in dat vervallen huis in dat dorp met een C.... in t oosten) Daar krijg je dan weer geld voor (350 ofzo)

    mages en fighters ben ik beide pas apprentice dus dat moet ik zelf nog ondervinden:)
     
  15. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de mages guild ligt er elke week in een kistje een aantal ingredienten die je op kan halen. En je kan de guild leden te vragen om jou te volgen en dergelijke.

    Ik ben Arch-Mage sinds gister dus ik moet het ook nog allemaal uitvinden ;)
     
  16. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook arch mage sinds een paar dagen en een ding begrijp ik niet.
    in die arch mage lobby zit een deur die op slot zit. ik weet even niet meer waar die naartoe leid maar je heb in elk geval een sleutel nodig. ik dacht sinds ik arch mage ben heb ik volledige bevoegdheid en zal ik die sleutel wel hebben gekregen, maar nee. ik kan nog steeds niet door die deur. weet iemand wat er achter die deur is of waar ik de sleutel kan krijgen van die deur?
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt, ik moest die ene gozer alleen maar wat geld geven. Dat boek had ik al eerder gejat kwam ik achter, haha.
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wilt iemand mij alsjeblieft vertellen wat ik bij de quest necremancer's moon moet doen.
    Ik ben naar dat altaar gegaan. Alleen wat nu en is wel een keer licht opgeschenen maar meer niet. Moet ik iets zien of doen en hoe laat moet ik dan doen?

    weet niemand het dan?
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is komp er dan een mannetje die een spell op die altaar doet en dan krijg j een update
     
  20. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe laat en op welke dag komt die dan?
     

Deel Deze Pagina