Dat is niet zo maar even te vertellen. Ken je het "kaartspel"? De opzet is om elkaar met "toverkracht" om zeep te helpen. De mogelijkheden die je hebt zijn bijna oneiendig in het kaartspel. Net als bij schaken kun je heel veel combinaties maken. De beperking bij MTG op de Xbox zit hem in het beschikbaar hebben van 10 spells uit een keuze van 13 bij 5 kleuren. Geeft dus heel veel combinaties... Kijk eens op http://www.zydron.com/ of http://www.ataricommunity.com/forums/forumdisplay.php?forumid=268 als je wilt weten wat er zo al in het magic-wereldje omgaat. Join the Mages..
Edithit,ik drukte op back om toch nog een reactie toetevoegen,alleen aan de verkeerde topic Even de goede zoeken hoor hehehehe Mocht je nog een 2e scart aansluiting achter je tv hebben zitten,dan kan je eventueel ook nog een scart kabeltje van je tv naar je stereo laten lopen. Mits deze een aansluiting heeft uiteraard. Op deze manier krijg je dus en al het geluid wat je tv maakt(zenders en games) gewoon op je stereo,en je behoudt gewoon het geluid uit je tv speakers. Mocht je dus een extrascart aansluiting hebben,dan zou ik zelf voor deze manier gaan. Vaag
Op weg naar de DLC.. Het wordt tijd dat we hier in Europa ook eens wat actiever worden. Kijk eens op zydron.com. MTG is niet dood!! Kunnen we niet afspreken om op een bepaalde avond Live te zijn??? Majin.. wat denk jij er van??
Vandaag gepost door Pezman (van Atari): PC CD Key Fix & Xbox DLC Update All outstanding PC CD Key issues should now be resolved on our end. If you were having problems with the key you received with your product you should try now. The Xbox DLC was submitted to Microsoft on Friday for approval, once they give the product blessing we'll make it available through the in game update system. Het kan nu niet lang meer duren... *)
Nu heb ik zelf jaren Magic gespeeld en nu zie ik hier dat jullie praten over kaarten die in het kaartspel echt super slecht zijn en nooiit gespeeld worden. Werkt het spel veel anders dan het kaartspel dan ?
Vraagje over het spel, wat kun je allemaal in het spel? SP en MP? story line? duellen? traden? Filmpjes van gameplay heb ik gezien. en hoeveel kaarten en monsters en lvls etc heb je allemaal? edit nou ik dit zie is dit trouwens niet de main topic volgens mij...ffin zelfde effect. hoop ik
Het spel is niet echt te vergelijken met het kaartspel. Je hebt een beperkte keuze aan "kaarten", namelijk 10 spells. Deze kun je elke keer gebruiken, als je mana (volle crystals) hebt. Je moet wel heel snel kunnen beslissen op de spells van je tegenstander. Ook kun je creatures zelf äanvallen" en ook de tegenstander. Maar het heeft wel de sfeer van magic... probeer het gewoon en kom Live.
Of de DLC er nog komt.. ik denk het wel. Geduld is een schone zaak.. Ondertussen heb ik de pc-versie aangeschaft en helemaal uitgespeeld. En eens even kijken via gamespy hoe het er daar aan toe gaat.
Vandaag is er een eerste update beschikbaar gekomen. Nog geen nieuwe spells, maar er zijn wat bug's opgelost. Verder zijn de rankings gereset. Ik denk dat de DLC er snel zal snel..
Wow 16-07-2004 dat is al een tijd geleden. Laat ik dan maar weer is nieuw leven in blazen. MTG:B is nu nog maar 13 euro bij bart smit en ik ga uhm morgen halen. Uhm om dat het zo lang geleden is van deze post.. spelen er nog steeds lui dit spel? Mij lijkt het een best leuk spel en vooral om af en toe een pottje tegen elkaar te spelen. Mijn vriend gaat uhm ook halen maar ik zou graag willen weten of julie dit nog spelen of mischien weer gaan beginen"? Xbox L!ve gamertag: HaloTrooper NL