1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Magic The Gathering: Battlegrounds

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RedCandy, 6 nov 2003.

  1. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderschat blauw niet. als ze 1 mana kristal van je stelen ben je bijna zo goed als dood. ze casten meteen fighting drak en daarna nog en daarna nog een. het is nogal lastig maar met me G/R deck is het niet echt een probleem :)
     
  2. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk jij van RR.. Terry15 en The Krumber gebruiken niet veel anders dan missile en magma giant. Heb het vanavond ook geprobeerd. Maar door lag lukte het niet erg.

    Ik denk dat retromancer (zonder spiri) in een combi met wit ook wat kansen heeft. Met warrior honor kun je ze sterker maken.
    Vraagt 4 R en 2 W om de aanval te beginnen en in stand te houden heb ik uitgeprobeerd.

    Wil het morgen gaan uitproberen. Dit omdat er tegenwoordig nogal vaak blauw gespeeld wordt.
     
  3. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vaak tegen terry gespeelt krumber hmm 1 keer ofzo. terry maak vaak gebruik van burn spells en zich zelf. hij valt meestal aan met magma giant. heel vervelend, ik probeer steeds met groen wit te winnen, je weet wel suepr elf :p maar dat heeft geen nut
     
  4. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom regelmatig tegen dat men 5 min battles wil spelen. Meestal 3 rondes.

    Soms wel eens ongelimiteerde tijd. Zelf speel ik het liefst 1 ronde van 10 minuten.

    Wat is de ervaring met battle-tijden en welke strategie steekt er achter.

    Bij een langere duur vaak blesset orator, spiri en grat violence.. heb ik ervaren. Bij 5 min, een swarm??
     
  5. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    bij 5 minuten is het meestal winnen met levens zonder test of endurance
     
  6. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd kom ik toch meer spelers tegen die U (blauw) in hun deck hebben. Een wapen tegen de super-elf?
     
  7. Ebonite

    Ebonite Hamtaro

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    super elf word niet zo vaak gebruikt.
     
  8. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al eerder zei blauw is gewoon fijn als je de mana kristallen goed kunt stelen
     
  9. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik de laatste dagen zie is dat het aantal Live spelers terugloopt. Er wordt nogal stevig geklaagd op het Atari-forum dat er geen DLC is of komt.

    De lol gaat er een beetje vanaf. Kan ik me voorstellen. Als je de game al langer speelt (zoals de amerikanen) dan wordt het veel van hetzelfde. Er moet vers bloed (dus nieuwe spells) komem. Zoniet dan gaat Battlegrounds als een nachtkaarsje uit.. vrees ik. En dat verdient deze game niet!!!!

    Zou toch jammer zijn , want ik speel het met veel plezier. De kunst is juist om eens wat anders te proberen dan bijv. de super-elf.

    In het weekend nog tegen een B/U deck gespeeld (hoge ranking). Kon het lang volhouden met het R/W deck, maar toen hij op 9 levens stond kon hij terugkomen. Ik kon zijn pendralls niet weghalen en zo bleef er voor mij geen mana over.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2004
  10. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb MTG : B ook al lang niet meer aangeraakt maarja ik speel weer zodra er nieuwe spells zijn

    en hoe gaat het met je ranking outlander?
     
  11. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Majin,

    Ik sta nu tussen de 900 en 800. Zo af en toe probeer ik weer eens wat. Wat ik wel ontdekt heb is dat je moet uitkijken welke battles je speelt. Bijv. een battle zonder "tijd" past niet zo bij mijn deck. Ook moet ik uitkijken met "Fair". Met lag loopt het ook niet altijd goed af.

    Ondertussen heb ik een duitse friend Zuckerfan (spreekt overigens goed engels). In het weekend zal ik hem weer eens uitdagen. Wat mij betreft laten we de amerikanen even met rust ( vaak teveel lag). We moeten hier toch ook wat tegenstanders kunnen vinden. Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat teveel gamers voor deranking gaan... Het gaat toch om de lol die je met elkaar hebt.

    Overigens wordt er nogal "vals" gespeeld voor de ranking. Met name bij de pc-ers. Daar kun je bijv. met je maatje afspreken dat hij veel verliest, zodat jij veel winners hebt.

    Gelukkig hebben wij een gamertag... maar het nadeel daarvan is dat veel mensen hun ranking koesteren en de uitdaging niet aangaan.

    Mijn idee... resetten die ranking's of een non-ranking optie om eens lekker vrijuit te experimenteren. Daar heb ik veel plezier van... al is het tegen een zwakke AI (versla ik meestal binnen 2 minuten).

    Overigens hoop ik je nog eens te pakken.. ik ben weer bezig met een nieuwe combi. Svp geen crystals stelen Majin :)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2004
  12. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren toch een battle gespeeld zonder een tijdlimiet (1 ronde, ergens in de nr 300). Ik had mijn GW deck (met een warrior angel erin). Tot mijn verbazing kwam ik terug in levens van zo'n 16 terwijl mijn tegenstander in de 40 stond. Hij had 2 oraters en 2x Devine Precense.

    Mijn Angel +guided strike en giant growth leverde toch de meeste levens op.

    Ik ging zelfs door tot 99 en bleef hier uiteindelijk op staan omdat de teller niet verder ging. Mijn tegenstander moest langzaam inleveren. We waren zeker zo'n 20 minuten bezig.

    Uiteindelijk disconnecte hij en had ik de punten. :D
    Heb er nu toch maar Test of Endurance in gedaan.
     
  13. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een beetje stil geworden hier .. maar op het atari-forum wordt gesproken over de DLC.

    De laatste ontwikkelingen.. de deck's met U (blauw) er in geven interessante battles. Zijn er nog actieve gamers of.. *** ik alleen tegen mezelf??
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog actief. nouja gister even gespeeld geen uitdaging helaas iedereen rond de 400-2000 was best lachen tegen een gozer die de super elf wou proberen maar ik stal heletijd z'n mana kristallen :p ik had dus iets van 7 mana en hij 2 :p
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow net een wedstrijd tegen machque gespeelt.

    Hij speelde mono groen en ik G/R. Ik d8 eerst zo hmm zal wel weer ancient silverback zijn maar nee het waren avatar of might. phoe wat een moeilijke match hij begon meteen met priest of titania en untamed wilds ik ook maar beetje langzamer kheb rood namelijk. eerst ronde kwamen 2 AoM op me af ik begon een beetje traag en ik had weinig mana dus ik verloor de eerste ronde. Ok tweede ronde ik stal zijn mana kristal (EVIL) :p ik ik had meteen 2 priests op het veld. hij weer AoM ik dus even threaten maar ownee daar komt de tweede AoM de derde en de vierde de hele veld zat vol met z'n AoM. ik snel threaten en elvish warrior spelen voor mana. en ondertussen threaten GG en reckless charge. uiteindelijk had ik veel mana en ik kon lekker scorging missile's gaan uitdelen. Ik had de tweede ronde op het nippertje gewonnen met 2 levens :p. ronde 3 ging ook zo en ik won :D
     
  16. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruikt hij geen run wild(regeneration) om z'n AOM's in leven te houden? Waarom zoveel AoM's gebruiken?
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    uh jawel :p dat was juist klote
     
  18. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de laatste tijd G/U uit met run wild er in en clone. Zo kun je bijv. een rushwood of silverback clonen en met je groene mana in leven houden. Het nadeel is dat blauw passief is, behalve de turtle met run-wild, natuurlijk.
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    als je rushwood net aanvalt dan unsummon ;)
     

Deel Deze Pagina