@Majin,
Ik sta nu tussen de 900 en 800. Zo af en toe probeer ik weer eens wat. Wat ik wel ontdekt heb is dat je moet uitkijken welke battles je speelt. Bijv. een battle zonder "tijd" past niet zo bij mijn deck. Ook moet ik uitkijken met "Fair". Met lag loopt het ook niet altijd goed af.
Ondertussen heb ik een duitse friend Zuckerfan (spreekt overigens goed engels). In het weekend zal ik hem weer eens uitdagen. Wat mij betreft laten we de amerikanen even met rust ( vaak teveel lag). We moeten hier toch ook wat tegenstanders kunnen vinden. Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat teveel gamers voor deranking gaan... Het gaat toch om de lol die je met elkaar hebt.
Overigens wordt er nogal "vals" gespeeld voor de ranking. Met name bij de pc-ers. Daar kun je bijv. met je maatje afspreken dat hij veel verliest, zodat jij veel winners hebt.
Gelukkig hebben wij een gamertag... maar het nadeel daarvan is dat veel mensen hun ranking koesteren en de uitdaging niet aangaan.
Mijn idee... resetten die ranking's of een non-ranking optie om eens lekker vrijuit te experimenteren. Daar heb ik veel plezier van... al is het tegen een zwakke AI (versla ik meestal binnen 2 minuten).
Overigens hoop ik je nog eens te pakken.. ik ben weer bezig met een nieuwe combi. Svp geen crystals stelen Majin
Laatst bewerkt: 3 mrt 2004