ik had het al gezien. ik ben niet al te vaak online k`heb nog geen leuke online game (straks Top Spin ene Magic)
Misschien kunne we wel eens een keer een magic toernooi houden. Maar dan wel met goedgebalanceerde decks.
@Nightbringer Ik heb de game vandaag eindelijk binnen gekregen. Ben nu flink aan het oefenen en binnekort ga ik Live. Het is best wel lastig om zo snel de juiste taktiek te vinden.
ik had ff op de site gekeken ( www.mtggame.com ) ik zag maar 2 monsters bij ieder element kan je er unlocken in de quest?
ik heb het geld bijna al. ik ga (hoop ik) vrijdag hem kope!!! en dan eerst maar es de qeust-mode uitspele!!!
De quest-mode is best wel hard werken... ik heb vandaag rood-groen en bijna wit uitgespeeld. Ik speel met de kaarten altijd wit en blauw. Morgen hoop ik blauw ook unlockt te hebben. Daarna eens een deck samenstellen en de taktiek bepalen.. voordat ik live ga.
Is het spel al uit? Mazter!!!!! Ik heb het kaartenspel ook nu ik dit er allemaal over hoor ga ik hem zeker kopen!!!!!