Dus veel spelers online? Hoeveel beesten heb je tot beschikking? kon het niet echt vinden? En hoelang duurt het ongeveer totdat je een deck kan opbouwen en unlocked hebt?
Je kunt in de game wel direct uit verschillende tegenstanders kiezen, maar als je zelf een spellbook wilt maken moet je eerst de kleuren unlocken die je wilt spelen. Dit gaat dmv de quest te spelen. Ik kan nu uit rood, groen en wit kiezen. Die heb ik helemaal gespeeld en 1 spell blauw (unsummon), de rest van blauw moet ik nog en daarna zwart met de vampires als tegenstander.
Ik heb nu ook blauw unlockt... maar zit even vast met een battle tegen black. De tweede battle in de quest met black. Ik heb maar 2 spells... en daar moet ik het meedoen. Ik ben wel bezig om een deck samen te stellen. De practice met mijn eigen deck is makkelijker dan de quest. Binnenkort ga ik Live... met mijn Angels.
Zit nu in chapter 5... heb net na tig-keer proberen Coming of the Darkness gewonnen. Met 1 creature en een sorcery tegen een overmacht aan creatures. Met een mix van aggressie en verdedigende taktiek is het gelukt.
toch een vraag waarom wit en blauw. het klonen van angels of retribution? want ik zie geen mogelijkheid om te gaan winnen via test of endurance.
@Majin.. Met test of endurance ga je uit van de taktiek om levens te genereren. Ik gebruik wit op een andere manier. Je kunt levens ook gebruiken als buffer om in de beginfase te incasseren.. en daarna terug te slaan. Ik heb in het kaartspel een bepaalde taktiek... helaas is deze hier niet toe te passen omdat bepaalde spells niet voorkomen. Bijv. pacifism om sterke creatures uit te schakelen.
Ziet erna uit dat er best veel tactiek bij komt mooi das leuk!! volgende week is ut kerst!! dan voeg ik jullie beiden toe!!
Ik krijg de game volgende week (hoop ik). Mijn deck word denk ik groen-zwart. Dus ff als jullie het wete!!! Had eerst het geld niet. En had net Top Spin binnen. Ben ook nog bezig met Grabbed by the Ghoulies maar ik heb hem denk ik wel volgende week. (als ik hem nog bestellen mag) Kan ik eerst Grabbed by the Ghoulies uitspelen...