Ik ben in chapter 3 bij blad 2.(die moet ik zoeken) O`ja heb je het potion al gebruikt??? Zo nee dan zie je wel wat er gebeurt...
Maar ik heb de game nog niet besteld. Kijk ook ff op http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=41550 voor het Magic The Gathering: Battlegrounds toernooi!!
na vele jaren wachten kon ik hem bestellen. ik heb hem deze woensdag. voeg me maar toe aan je gamertag list....
Ik moet nog 2 battles in chapter 5. Je kunt je deck aanpassen na het behalen van een nieuwe spell. Dus ook in de quest. Daar kwam ik wat later achter. Nu probeer ik verschillende combinaties.
@Outlander. Voeg mij ook maar toe met msn mijn adres is: Lars@dewraldpoarte.nl En hoeveel chapters heeft magic dan??? 7 ofzo???
Ik moet de laatste battle nog winnen (maraxus of keld). Volgens mij worden de battles steeds moeilijker om te winnen. Je moet een goeie strategie hebben (zonodig je deck aanpassen) om de hele quest uit te spelen. Als je iets niet goed doet.. dan kun je het wel schudden. Morgen hoop ik de laatste battle te winnen. Ik denk dat ik de AI door heb. Hebben jullie dezelfde ervaring, of gaat het allemaal gemakkelijk?
ik zit nu in chapter 6 tegen arcanis volgens mij. damn die is moeilijk hij cast allemaal mahmoti djinn en mana short me altijd heel moeilijk.
@Majin Ik wil vandaag de laatste battle van de quest uitspelen. Daarna even een deck samenstellen en even uitproberen. Dan kunnen we een potje spelen. In het weekend?
kheb de game niet gehad.... mooi jammer maarja..... misschien koop ik um binnenkort wel....maar probeer er eerst aan ruil te komen*) Ik kan dus nie meedoen met die toernooi
@Majin Welke eindbaas bedoel je? In chapter 6 probeer ik diverse combinaties uit om een battle te winnen. Mijn ervaring is, dat als je met 2 kleuren wilt spelen, je goed op de balans moet letten. Zo komt mana voor je eerste kleur altijd eerder. Het is wel grappig om te zien hoe de AI het oppakt als je met andere spells speelt.