meschien beetje stomme fout maar hoe werkt het met live want ik heb niemand in me friends list die het speelt en als je maar met ze 2 e online kan hoef ik die game niet te hebben
maar hoe kom je daan aan een gevecht alleen als er iemand die in je friends list het ook speelt en die je chalance dan acepteerd
@Majin Inderdaad.. een kadootje na al het afzien in de voorgaande battles. Is er nog wat te verdienen in de arcade duels??
Dan toch ook maar de arcade duels. Je kunt in ieder geval je "deck" testen. Je moet toch in training blijven.. voor het tournooi. zie.. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=41550
je moet live spelen hele goeie trainingen, taktieken uitwisselen enzo. eerst deed ik hele tijd 5 Llanowar elves en dan overrun. maar nu heb ik een bijna onverslaanbare taktiek ben der maar 1 keer mee verslagen
Ik vind het spel echt verrassend ... Op het eerste oogpunt lijkt het niet op magic .... slechts bij naam .. maar hoe verder je komt ... hoe meer magic het is ...
heej jongens please voeg mij ff toe heb het spel ook gekocht maar heb helemaal geen nl in me friends list staan(die dit spelen)(behalve bond nl)