1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Magic The Gathering: Battlegrounds

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RedCandy, 6 nov 2003.

  1. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me gewoon niet
     
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    he dark sniper goede match sorry dat ik niet kon praten had me headset bij me vriend laten liggen
     
  3. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed maar kan iemand me helpen ik kom niet door die quest heen.
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    heet die quest LIFE OR DEATH?
     
  5. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik live-aan het oefenen voor het tournooi.. kom ik de nr 38 tegen en die zegt dat ik voor hem te laag sta.

    Ook als hij wint gaat ten koste van z'n ranking???
    Hebben jullie dat ook al eens gehad. Uiteindelijk had ik een mooie game tegen Budzilla (nr 2..) en die won ik in 5 ronde's.

    Zo slecht ben ik dan toch niet?
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    budzilla nr2? dacht PnJ
     
  7. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Majin

    er staat 2.. (twee puntje puntje), dus ergens in de 200.
     
  8. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die quest heet against all odds ofzow.
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zo als ik zeg ga eerst die kleine gastjes door meppen.
    daarna death heads buzzard. hele tijd zo door. daarna vicious hunger op de venereble monk zo blifj je ff door ;)
     
  10. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu ongeveer een week live, en probeer diverse varianten. Zowel combi, als single deck. Ik wordt een beetje simpel van "green+overrun". Het is mijn uitdaging om hier wat tegen over te stelllen. De charme van magic zit hem in het combineren.

    Rating zeggen niets. Ik zag iemand met twee gewonnen battles. Dit was alles wat hij/zij gespeeld had.

    Van mij mogen ze de ratings iedere maand resetten.
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat overrun lukt niet altijd.
    zwart heeft deaths heads buzzard - harbinger
    blauw counterspell of unsommen
    rood magma giant
    wit wrath of god
    dus het is toch niet zo makkelijk
     
  12. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Majin

    Dat weet ik ook. Maar wat me opvalt is dat er tot nu toe veel gescoord is met groen. En dan met dezelfde taktiek.

    Je kunt deaths heads buzzard bijv summonnen en dan zelf "afmaken", maar het kost nogal wat. Harbinger+giant growth kan wat langer creatures (incl. die van jezelf) verzwakken.

    Ik denk dat counterspell en wrath of god het snelst en het goedkoopst zijn.

    Nu zie je inderdaad dat er wat meer geexperimenteerd wordt.
     
  13. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    owja en nog iets dat het nix uit maakt dat de rankings gereset word snap ik ook wel 6000 plaats teveel ge expirimenteerd??? ik sta nu maandelijkse ranking met groen tweede :D
     
  14. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Majin

    Je weet dat uit experimenten veel is voortgekomen... dus ik kom wel terug. Natuurlijk gun ik je die 2e plaats, maar jij speelt er ook voor (slijm). Ik heb er ook gezien die nauwelijks spelen, en dan hoog staan met minder dan 10 battles. Wat heb je daar aan??
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    die minder dan 10 hebben gespeelt spelen tegen hele hoge gerankde spelers zo verdienen ze veel meer punten dan tegen gelijk gerankde spelers
     
  16. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar mij opmerking over een regelmatige reset van de scores. Als je gewoon goed bent, kom je toch wel bovenaan.

    De game komt pas tot zijn recht, hopelijk met meer spells, als je wat strategiƫn uitprobeert. Met het kaartspel speel ik altijd wit&blauw, mar nu pak ik ook eens zwart en groen.
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar maar kijk eens naar de mensen ze hebben meer dan 500 wedstrijden gespeelt enzo
     
  18. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik maar stop met experimenteren. Het ging wel erg snel naar beneden.

    Heb nu een combi-deck gemaakt waarmee ik ga "trainen". Eerste resultaat al geboekt, direct neer dan 500 plaatsen omhoog.
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    woei vandaag tegen de nummer 6 gespeelt, dat was lachen.

    eerste ronde : hij wou me derde mana crystal stelen ofzo hij begon al te lopen toen me crystal er niet eens was en hij bleef door lopen tot de einde bij me llanowar elf. ik dus hele tijd op em hem slaan en ik had toen nog 2 elvish warrior op. toen hij terug was had hij nog maar 6 leven ofzo dus helemaal afgemaakt :)

    tweede ronde : ik hele tijd elvish warrior tot dat hij health had van 3. ik dus naar zijn kant lopen en meppen hij hele tijd schild en hij had nog een sengir vampire ik moest hem nog maar 1 keertje meppen ik ging net dood hij 1 health ik 0 health :mad:

    derde ronde : alles ging zoals ronde 2 alleen toen ik me ancient silverback had met 1 defence point wou die aanvallen ik ff snel gaith growth en kabeng hij is dood goede match tegen hem ;)
     
  20. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het in de game om "magic". Dat meppen zou verboden moeten worden. :D

    Het is misschien wel een idee, om wat taktieken te bespreken die je tegen bent gekomen. Zo worden we allemaal sterker.

    Natuurlijk niet je eigen taktiek vertellen.}:]
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004

Deel Deze Pagina