1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Magic The Gathering: Battlegrounds

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RedCandy, 6 nov 2003.

  1. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Timm4nni4c

    Ik zet je er ook bij... speel de laatste dagen vaak, maar er zijn weinig mensen Live. Ik kom enkel de hoge spelers tegen. Meestal tussen de 500 en 150. Niet zo goed voor mijn resultaten, maar ik leer er veel van.

    Waar is de rest???
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wow die filmpjs zien er echt goed uit ... moet het spel echt eens gaan spelen en kopen (ik had hem geleend van een vriend) ... maar ik ben nu overtuigd
     
  3. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo

    Niet te lang wachten... dan hebben we in ieder geval ook wat NL-ers. Geeft wat minder lag, want dat heb ik af en toe.

    Waarom worden de scores niet altijd bijgewerkt. Gebeurt regelmatig dat de connectie weg is???
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij gebeurt dat vaak laatst gewonnen van iemand van 50ste plaats swalleyman (noob) en viel me connectie weg :mad: 2 keer gebeurt
     
  5. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch vrij regelmatig dat de connectie wegvalt. Ik zet meestal zelf een battle op en heb een goeie verbinding.

    Bij diverse forums zie ik klachten mbt het connectieprobleem. Men zegt dat de server problemen heeft met het bijwerken van scores. Er zijn er die stellen dat er snel wat aangedaan moet worden. zoniet.. dan is het over met Battlegrounds.

    Ik had het gistern ook. Ik merk dat ik tegen lagere spelers wel score. Won ik een keer... weg connectie en geen punten. :mad:
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deck gekregen van trocki hij speelt wel redelijk maar als je ermee omkan gaan issie super.

    -Elvish warrior
    -Suntail hawk
    -Llanowar elves
    -Thunder spirit
    -Gianth growth
    -Spiriualize
    -Warrior's honor
    -Run wild
    -Test of endurance
    -Guided strike

    2 mogelijk heden

    tegen groen gewoon llanowar pompen met gianth growth en spiritualize

    tegen alle andere kleuren is gewoon hele tijd genoeg witte mana over te houden om hele tijd te warrior's honoren super deck :D.

    PS: je moet snel zijn want als de tegenstander genoegm ana heeft voor enhanchents ben je dood
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  7. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen deze strategie heb ik ook al een paar keer gespeeld.

    Tegen rood, met treathen, is het oppassen met deze taktiek.
    En blauw lost het makkelijk op met een goedkope unsummon. Dan sta je ver achter met mana.

    Ook heb er een gehad die met een "opgepompte rushwood elemental" speelde.
     
  8. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    rood is een klein probleempje
    maar blauw helemaal niet behalve als het een unsommon pendrill mist deck is
     
  9. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de strategie uitgeprobeerd. Tegen blauw kreeg ik door mana achterstand te maken met een groep Mahamodi Djinn's. Het was toen zo afgelopen...

    Ik heb al een groen/blauw deck, maar ik pas het nu aan. Je kunt er op wachten. Rood/Wit en Wit/rood zijn ook niet meer weg te denken. Nu de "super-elf combi". Echter er bestaat geen combinatie van spells die altijd wint. Het hangt er vanaf wat je tegen je krijgt.

    Ik speel de laatste dagen vaak 1 ronde van 10 minuten. Zo is het alles of niets en moet je direct reageren.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2004
  10. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat toch met disconnecten??? Heeft dat invloed op je score, of verlies je geen punten.

    Als ik bij Atari Forums kijk (zie: http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?threadid=345364 )
    worden diverse mensen beschuldigd van disconnecten, ook NL spelers. Verder is er een site waar je disconnecters kunt aangeven. Een moderne schandpaal???

    Kan er niets in het updaten van de scores veranderen?
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja schande beetje

    disconnecten verlies jij zelf geen punten maar de tegen stander krijgt gewoon punten.

    ken merk na het wedstrijd moet je heel lang w8en voor updaten van stats.

    zo kan iemand 1000 wins hebben en 0 lose
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is grappig R/W of W/R deck je cast een retro mancer reckless charger er op en je moet ongeveer 6 wit mana hebben 3X spiritualize hij valt de eerste keer je aan 2 tweede keer krijg jij je leven terug en derde keer krijg je veel leven daarna valt die nog de creature aan en nog meer health
     
  13. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer een nieuwe deck bijna bestand tegen alles behalve wit/groen :D
     
  14. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel grappig dat er zulke fraaie combo's in de game zitten.

    Wat vaak het probleem is, dat je het moet kunnen overleven tot het moment dat "de truc" mogelijk wordt. Je moet denk ik goedkope creatures hebben om in het begin te overleven.

    Toen ik voor de eerste keer tegen de super-elf speelde vroeg ik me af waarom hij de damage tot zo'n 10 levens accepteerde. Ik had toen nog niet door dat er achterin (een elf) een monster werd gemaakt. Altijd goed opletten dus...
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    outlander kom ff op msn wil ff met je spreken
     
  16. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste tijd juist deze combi. Heb redelijk succes. Van ergens ver onder de 6000 (na veel experimenteren) sta ik nu weer rond de 1400. Net tegen een combi W/G gespeeld (nr 445) en deze game gewonnen.
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nader onder zoek gedaan en groen / wit is gewoon onverslaanbaar.

    Manier 1 : llanowar elves pompen bij rood laat je em los op 3 mana crystal zowel bij zwart. je krijgt een grote voorsprong met levens.

    Manier 2 : priest of titania zorgt voor veel mana shards daar door kun je je elvish warrior warrior honor geven. je priest word dan ook sterker.
     
  18. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Onverslaanbaar... deze week heb ik 5 gewonnen en 1 verloren met W/G.

    De hoogste speler was nr 445, waarvan ik won. Op een simpele manier. Met slechts een hawk en een Yknight. 3 witte en 2 groene mana.

    In mijn deck zitten meerdere combinaties. Deze ontdek je soms bij toeval... Is afhankelijk van de tegenstander. Je moet meerdere opties hebben en snel kunnen overschakelen.

    Vanavond tegen RR, met 2 x Grat Violance tegen me.. helaas de tegenstander had geen mana om een sterke tegenstander te casten. Moest mijn goedkope hawks+giant growth van zich afslaan..

    Ik ben nu bezig om een G/W deck te maken en een WW.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2004
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    G/W gaat om snel uitschakelen zodat ze geen enchantment kunnen casten ofzo. Ik speel met G/R het is super mono groen is een beetje verleden tijd nu.
     
  20. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik kan zien is er in het begin veel mono G gespeeld, door topspelers. Ik denk dat men toen kon scoren omdat de andere combo's nog niet uitgeprobeerd waren.

    Ik heb bijv eerst de game uitgespeeld en ben daarna Live gaan spelen. Dus geen G met overrun etc... mono G kun je gemakkelijk uitschakelen, maar je moet wel opletten. Heeft bijv moeite met een groot aantal flyers. Ook met mono W zonder wrath of god kun je de overrun overleven. Zorg wel voor het tijdig krijgen van extra levens. Daarna wat Angels en het is over met mono Groen.
     

Deel Deze Pagina