1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Magic The Gathering: Battlegrounds

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RedCandy, 6 nov 2003.

  1. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net tegen Trocki gespeeld, na eerst wat voorinfo vond hij het goed. Lets try... hij RR en ik WG. Met wat lag kwam mijn strategie niet echt uit de verf. Ik verloor dus. Hij verloor ook wel wat stond op 14 levens in de laatste rond van 5 min.

    Op zich niet gek om tegen zo'n beroemde duelist te spelen.
     
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook ff me deck aanpassen
     
  3. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Even twee opmerkingen..

    Zijn Majin en Outlander de enige personen in NL die Magic serieus nemen, gezien de reacties op dit forum?

    Wat de game betreft ben ik bezig om een deck te maken tegen G/W of W/G.

    Wie heeft hier een idee over??
    Ik denk aan U/W of W/U.
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    heb tegen W/U U/W gespeelt iemand in de top 30 en versloeg em makkelijk. kun je er wel goed mee spelen outlander?
     
  5. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet, maar ik heb een briljant idee. Ik heb maar 2 blauwe spells (unsummon en clone). Clone gebruik ik om een orator of angel erbij te krijgen, zodra het kan. Je speelt eigenlijk met 1 kleur omdat je met blauw een witte creature kunt clonen.

    Het is wel een slow deck, maar kom je op gang dan is het afgelopen... denk ik.
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik jouw was zou ik counter spell erin zetten
     
  7. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik over nagedacht, maar de timing is erg belangrijk. Ik weet niet of deze spell "lag-gevoelig" is. Wat is jouw ervaring.

    Ik heb er overigens een air elemental bijgedaan om wat meer dreiging te krijgen. Als clone op gang komt heb je zo een leger angels, die niet meer te stoppen zijn. De bl. orator heb ik eruit gehaald.

    Sta nu zo rond plaats 1000. Vanavond tegen nr 101 gespeeld en gewonnen met WW. Hij speelde GG. Als ik wat hoger sta ga ik weer experimenteren, ook met U/W.
     
  8. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zozo dat is goed gewonnen van 101. counter spell gebruik ik nauwelijk ik heb maar 2 blauwe decks maar die gebruik ik niet. heb wel gehoord dat die beetje lag gevoelig is maar niet altijd
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    kom ff online outlander ik heb vraagje over MTG kaart spel
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Sorry dat ik jullie dialoog even stoor:) Maar ik post eigenlijk omdat ik wat vragen heb, misschien is het live forum daar niet best voor gepast, maar hier zitten tenminste mensen die wel degelijk het spel kennen. Ik heb al verscheidene reviews gelezen, met scores van 5/10 tot 8/10 maar ik ben er nog altijd niet uit als ex-magicspeler. Ik weet dat ik me niet echt aan de kaartspelstrategie moet verwachten, maar dan vraag ik me af of het spel wel 'genoeg' inzich heeft om lang te boeien? Ik heb de trailers gezien, maar deze vond ik nogal chaotisch eigenlijk. Ook heb ik gehoord dat er niet veel mensen online zijn? Terwijl live bijna de enige reden is waarom ik'm zou kopen... Wat vinden jullie er eigenlijk van? Any advice?
    Greets
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is alleen leuk op live. chaotisch mwa niet echt je hebt wel overzicht. nouja als ik zelf een punt moest geven geef ik em wel een 7,5
     
  12. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @-•I©£-BÕÿ

    Ik heb het spel eerst afgekraakt. Ook na het spelen van de demo. Door wat opmerkingen hier op het forum heb ik de game toch aangeschaft. En nu, kijk in het soap-forum. Ik moet vechten tegen een dreigende verslaving. Ik ben een magic-kaart speler, al jaren.

    Magic Battlegrounds een cijfer geven hoeft niet... het thema is goed. Maar er moeten wel spells bijkomen. De game is boeiend door de strategien die je uit kunt denken. Er wordt op hoog niveau geanalyseerd. Dit maakt de game zo verslavend. Een minpunt is dat de Live-gamer nogal voor zijn positie gaat. Daardoor wordt er te weining geëxeperimenteerd. Hier moet men wat aan doen.

    Je moet met dit spel Live gaan, anders is het niets. Als je de game uitgespeeld hebt (een hele klus) ben jer er klaar voor... ga Live. De AI is geen partij meer voor je.
     
  13. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag alweer tegen thedisapearence gespeelt. Ik wist gewoon dat hij mono zwart ging pakken dus expres groen / wit }:]
    vond me eerste move zo lekker suntail hawk GG en hij viel em volop aan :D
     
  14. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk ga ik dit spel kopen al twijfel ik tussen deze en rainbow six
     
  15. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @shz

    Ik zou deze game enkel kopen als je ook Live hebt. Na het uitspelen van de game (wat best wel een klus is) is er niet zo veel meer aan, omdat je dan te sterk bent voor de AI.
     
  16. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    en outlander hoe is me spellbook?
     
  17. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel sterk en je scoort snel. Moet nog even bekijken hoe die loopt als een battle wat langer duurt. De priest doet het werk tegen een GG deck denk ik. En heb je wel voldoende tijd om de untamed wilds in te zetten. Die heb jij niet nodig, want je steelt nogal wat crystals. :D

    Zal de deck in het weekend (denk zondag) ook eens Live testen.
    Kom ik gelijk bij de top 50. *)

    Moet ook nog even nagaan hoe threaten precies werkte. Er gebeurde iets vreemds toen ik bij het oefenen een angel overnam en er een GG op wilde zetten. Kan dat wel???

    Ben ook nog bezig met een R/W deck en een G/B. Die met clone er in laat ik mar verder zitten, na die battle tegen jouw deck.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    How, je kan je eigen spellbook/decks maken? Dat veranderd veel... Ik dacht dat je enkel met de bestaande kleurendecks kon spelen en niet kon samenvoegen? Maar hoe zit het met de landkaarten dan of is dit nietmeer zo als in het kaartspel?
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    land kaarten zijn nu manabolletjes geworden die zich langzaam opladen
     
  20. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Majin ..big surprise dat ik je vanavond ineens tegenkwam... Ik speel op dit moment een beperkt aantal combinaties. Probeer wel wat uit. Nu probeer ik toch U in het deck op te nemen. Met unsummon kun je toch wel wat gevaar afwenden (super-elf bijv)

    Blijf nu zo hangen tussen de 900 en 800.

    Gisteren speelde ik tegen The Krumber (nr 9) Ik dacht dat hij RR zou spelen, zijn sterke kleur vlgs het mtg-forum.

    Maar hij kwam met UU tegen me. Met clone erin kreeg ik uiteindelijk te maken met 5 djin's. Dit was helaas teveel. Deze combi heb ik overigens al een aantal keren gezien.

    Wel lastig om tegen de amerikanen te spelen. Ik heb dan nogal last van lag. Vanavond nog tegen een "dame uit Ohio", die me versloeg met het deck van haar man.

    Gisteren was het nog erger. Ik kon geen spells meer casten, alleen maar rondlopen. Op de knoppen drukken had geen enkel effect meer.
     

Deel Deze Pagina