1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Magic the Gathering Pool

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kaneda, 22 jun 2009.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Theoretisch Groen of Wit. MTG Rookie maakt niet uit aangezien de game geen strategie heeft. Hier hangt het meer of van het geluk dat je die ene kaart trekt. Gewoon blijven proberen.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind rood wel goed werken. Blauw krijgt niet zo snel veel creatures. Jij wel. Aangezien je meerdere kleine creatures snel krijgt kun je snel aanvallen en zul je een zwak creature niet zo snel missen als hij wordt verwijderd.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Blauw speelt over het algemeen control terwijl zwart voor destruction zorgt. Speelde zelf op toernooien bijna altijd Blauw/Zwart als de metagame het toeliet. U/B Faries domineert al meer als een jaar in T2. Vooral door Bitterblossom en Scion of Oona.
     
  4. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft points zojuist aangeschaft dus morgen eindelijk Magic spelen tegen de rest *)
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Gaat hier nog iets van komen? ik heb het ook net aangeschaft en vind het erg leuk, dus zo'n pool zou wel tof zijn. en wie mag ik toevoegen om iets van te leren en een potje tegen te spelen? Het spel is online ook al niet meer zo actief...
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  6. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag iedereen hier gewoon toevoegen, ik speel het zelf ook ff niet meer zoveel. Maar als ik online ben mogen mensen me wel inviten.
     
  7. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe.. er is bijna nooit iemand online bij Magic Live :{
     
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Is snel gegaan trouwens die magic hype op xboxlive, het was een paar weken echt populair en opeens stil:mad:
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb het weer ff opgepakt. Had alle rode kaarten unlocked en ben toen tegen Tezzeret gaan spelen. Tweede keer meteen raak. Toch wel opmerkelijk hoe groot dat verschil is. Met groen of groen/zwart had ik geen enkele kans.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik heb het met groen gedaan. eerst alle kaarten ervoor geunlocked. werd het uiteindelijk 13 voor mij en -14 voor hem :). had sterke monsters staan, 7 token kaarten van 2/2. toen pakte ik Ovverrun en heb ik hem verpletterd, BWUHAHAHAHHAHA :D dat was gisteren
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Merk nu wel dat je maximaal 50 van dezelfde creatures mag hebben maximaal. :+ Ik ben lekker loos bezig door met deze kaart allemaal dragon creatures van 5/5 te maken. Ben ff kijken hoeveel damage ik in 1x kan aanrichten en hoe diep ik de tegenspeler (CPU) in de min kan helpen. Had een keer -154. Dat kan beter. Maar wel gierig dat ik niet meer dragons kan aanmaken. Hij blijft steken op 50 maar hij tapt wel gewoon de mana.:confused: Trouwens wel opvallend dat de computer op een gegeven moment gewoon stopte met alles. Mana ging die zelfs niet eens meer op tafel leggen. Maar na flink wat rondjes niets doen en de 8ste kaart naar zn graveyard verwijzen ging hij wel ineens een Incinerate gebruiken op een Furnace Whelp van me.:confused:

    EDIT: -438. 439 Damage. :+
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha omg hoezo tijd teveel:lol: Maar vermakelijk onderzoek.
     
  13. Avan

    Avan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je 100% in het spel? Heb alle campaigns gedaan, oftewel heb van alle decks de kaarten ge-unlocked. Ook alle challenges gedaan. Zit nu op 81% geloof ik.

    Als ik in de deck manager kijk zie ik wel dat er 2 decks vrijgespeeld kunnen worden? Hoe moet dit?
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Two headed giant ook helemaal uitgespeeld?
     
  15. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met een vriend lekker een avondje Magic zitten spelen op de 360. Op een gegeven moment wilden we kijken hoe hard we de computer konden vernederen. Allebei het elvendeck gepakt. Op een gegeven moment hadden we 3x Coat of Arms liggen, 4x Elvish Champion en een hele zooi aan andere elfjes. Bij elke elf die we oplegden kregen we er ook weer eentje automatisch bij. Hoe meer elven er kwamen, hoe trager het hele spel begon te lopen. Elke beurt kreeg elke elf er namelijk +6 +6 bij. Op een gegeven moment deed de computer ook echt niks meer, legde zelfs geen land meer op. Juist op het moment dat we onze elven (stuk of 32) willen tappen om aan te vallen, loopt het hele spel vast. De Xbox trok het gewoon niet meer.......wel lol....alleen jammer dat we niet hebben kunnen zien of het mogelijk was om -/+ 97 x32 damage te doen :D
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb totaal al 6x gehad dat mn 360 vastliep. Nogal matig.
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    jammer dat je 2 headed giant niet samen met iemand kan doen via live :{
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ook een verwende Magic speler op de 360. Weinig online gespeeld want ik heb het idee alsof ik nog zoveel kaarten mis. Moet singleplayer nog steeds uit spelen... Maar ja, Weinig tijd en teveel andere games wat ik wil spelen als ik wél tijd heb :D
     
  19. Avan

    Avan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het bij jullie is... maar mijn console bevriest echt regelmatig als ik co-op campaign start of 4 man multiplayer. Met regelmatig bedoel ik co-op 7 van de tien keer, op verschillende momenten. Soms zelfs in het loading scherm. 4 man multi meestal tijdens loading.

    Andere spellen draaien gewoon prima, Battlefield kan ik uren spelen. Vind Magic echt tof maar het is zoooooooooooo buggy. Belachelijk dat dit door de testen is gekomen.
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    mohge lui.

    k heb net ook ff magic gedownload en het bevalt mij wel. ik heb wel eens het idee dat die vastloopt idd, maar als je dan pijltje naar links of rechts indrukt doet hij het wel weer en gaat de teller weer lopen. mss dat dit je dan uit de problemen helpt

    edit: mijn gamer tag is trouwens; luigy wl
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009

Deel Deze Pagina