Magic the Gathering

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door deNeut, 5 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    He, ik weet het er zijn al meerdere threads over maar die zijn meestal wat ouder en ik kon geen centrale MAGIC THE GATHERING thread vinden, dus ik maar maar een nieuwe aan (modjes wordt niet kwaad *) .

Wat is het beste magic the gathering spel dat je ken downen (online en niet online). En waar ken je het beste online magickaarten kopen (en ik zoek het liefst hele decks, nedermagic.nl heeft volgens mij alleen losse kaarten.)

Alvast hartstikke bedankt

Tim

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Apprentice is een online kaart spel. Alle kaarten zitten erin enzo.. alleen je moet wel ip van de host hebben enzo.

Kaarten koop je toch gewoon bij de intertoys enzo?

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hij vraagt toch online:{

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dunno, ik ruilde ze vroeger altijd, toen had ik nog geen internet *antiekt* :p

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En ik zeg toch Apprentice?:confused:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik speel nu weer aans het echte spel... kost wel geld ... maar is wel tof magic the gathering on-line ... www.wizards.com/magic

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    mja die online versie is bagger, waar je voor moet betalen..
    geef mij maar de real-thing.. geeft meer gevoel, die kaarten in je hand, wetend dat er daar maar een paar van zijn :)

btw je koopt je kaarten niet bij de intertoys, moet je 500000 pakjes kopen eer dat je de kaart hebt die je wilt, en de meeste kaarten zijn niet meer in "de pakjes" te vinden :)

8. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt toch ook een Magic The Gathering spel op de xbox (met Xbox-Live dacht ik) duz moet je ff wachten en dan kan je die kopen.

9. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf gestopt, maar mijn vriend is erg tevreden over djinn.nl (om te kopen).

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    oude thread dit, maar wel een centrale magic thread. zijn er hier op het forum nog dudes die actief magic spelen?

die weleens op nedermagic.nl? mee gaa ndoen aan de komende gran prix in februari?

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Er is een grote Magic Thread in de GM, is beter als je daar verder gaat. :)

Zal deze meteen even op slot doen, om verdere misverstanden te voorkomen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina