1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Magna Carta 2

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 5 mei 2009.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Boss inmiddels verslagen.. vind het een erg toffe game!! zijn er meer mensen die em spelen nu/in de planning hebben te gaan spelen?

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zodra de game 10 euro is. Te veel andere games.

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    VInd deze game zwaar underrated en krijgt veeeeeeeeeels te weinig aandacht!

Ik vind het een keigave game en speel em volop! AC2 en andere games komen later wel eerst deze!

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb teveel games op het moment. Als ik me verveeld kocht ik em meteen maar heb nog teveel in de kast staan

5. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het spel is super vet.de battle systeem werkt echt goed.ik heb hem nog niet zo lang gespeeld maar het gevecht met de eerste gaurdian vond ik tof.met een houten zwaard tegen zon grote ding lol.ik hoop dat er alleen veel skills in zitten want tot nu toe heb ik maar eentje.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Precies. En daarnaast zijn er een aantal betere jRPG's die ik ook nog niet gespeeld/gecomplete heb (Eternal Sonata, Tales of Vesperia) en in het voorjaar komt er helemaal geen jRPG in huis met FF XIII in aantocht.

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    helemaal mee eens - deze game owned dodelijk :thumbs::thumbs::thumbs:

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik heb de game nu via FinalBob besteld voor de mooie prijs van 21 euro. Alhoewel de reviews inderdaad behoorlijk negatief zijn zie ik veel mensen op fora de game in hun JRPG toplijstjes plaatsen! Ik ben benieuwd!

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was toen tussen deze en ToV aan het twijfelen. ToV op het laatste moment meegenomen omdat die co-op had. Daarna niet echt meer gespeeld. Ga hem nog wel een keer halen als ik de andere games uitgespeeld heb.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik zou ToV nemen, maar hij was sold out. Dus dit was m'n tweede keus. Op x360a zijn ze er iig positief tot lyrisch over. :)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet de volgende games nog op 1000 zetten:

Infinite Undiscovery
    Eternal Sonata (bezig in 2e run)
    Tales of Vesperia (net begonnen)
    Star Ocean (nu met end game van 1e run bezig)
    Last Remnant (zit nog ergens in het begin)
    MagenaCarta 2 (nog niet begonnen)
    Final Fantasy XIII (nog niet in bezit)
    White Knight Chronicals (nog niet in bezit)

Dus nog genoeg te doen dit jaar :) Wil me sowieso alleen nog op jRPGs richten en natuurlijk Perfect Dark ^^

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zelf heb ik dit spel eind januari gekocht. Idd de revieuws zijn niet echt allemaal positief te noemen, maar voordat ik het zelf doorhad had ik al 40 uur speeltijd erop zitten _O_

Ik ben blij dat ik dit juweeltje heb gekocht, en niet naar de revieuws heb geluisterd, maar naar de spelers op diverse fora's.

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb deze game een tijd geleden gekocht en vind het ook een GEWELDIG spel
    k zit alleen vast bij 1 van de laatste boss battles helaas SNIFF

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Niet opgeven Casper blijven doorgaan tot je hem gehaald heb, word geen slapen van jou. Maar misschien dat ik deze game ook ff kijk of ik hem uit een budgetbak kan trekken. Arme student hé :'-( en komen ook nog paar andere spellen uit Battlefield BC2, FF, nog ME2 lenen van een maat van me.

En dan nagaan dat ik weer even begonnen ben met oblivion wat een top spel blijft dat _O_

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, waar zit je nu vast dan? In La Strada?

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    VOlgens mij bij alex die boss ervoor.. hoe hebben jullie die verslagen?

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oww die is nasty, dan zit je dus vlak voor La Strada. Die word ook als de moeilijkste boss genoemd door velen. Zieke armor heeft die gast iig.

Ik heb hem zelf met de Juto, Crocell en Zephie. Op Zephie zit een enchant dat haar konstant 1 kan geeft, waardoor ze kan blijven healen. En met Juto/Crocell gewoon blijven vechten met Alex. Totdat hij dood gaat. Dit is me in 2x gelukt. Maar met moeite, veel moeite :) Zorg iig dat al potions etc vol zitten. En heb iig een stuk of 20 revive capsule's in je inventory. Rush niet bij deze boss, maar pak het rustig aan. Het duurt ff voordat hij down is ( geloof 10 tot 15 minuten bij mij :x), maar de opluchting na afloop is groot \o/

En hierdoor baal ik dat ik met argo niet ben gegaan voor de Armor break, dat scheelt heel veel tijd bij bosses blijkbaar :mad:

Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    918
    Magna Carta 2 gaat er voor mij ook zeker nog wel komen. Ik vond het er namelijk erg leuk uit zien allemaal (ondanks dat de reviews niet zo denderend waren).

Maar voordat MC2 er komt heb ik eerst nog een lijstje af te werken. Ben nu op 3/4e van TLR en IU, daarnaast komt ToV er nog aan. Dan is het alweer ruimschoots tijd voor FFXIII en dan heb ik Star Ocean nog niet eens gehad!

Kortom, in RPG land zitten wij als 360 bezitters iig goed \o/

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga je ze alleen uitspelen of ook voor 1000 GS?

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    918
    Alleen uitspelen :) Ik speel games eigenlijk nooit een tweede keer (behalve FFVIII). En helaas moet je bijna altijd de game minimaal 2x uitspelen voordat je uberhaubt in de buurt kan komen :mad:

GS zelf doet me ook weinig hoor, ik speel voor het verhaal en de muziek in de games. Zodra ik het verhaal "af" heb gaat de game de kast in.

Edit: Dat is ook wel te zien aan mn GS, heb iets van 25 games maar nog niet eens 10k GS :D

Laatst bewerkt: 2 mrt 2010

Deel Deze Pagina