Een groot verschil met MMORPGs is dat quests in MC2 wel veel exp en goede items opleveren. Je zult regelmatig een level omhoog gaan met je karakters door die quests.
Ik heb wel gekeken ondertussen naar de achievements en ik moet zeggen dat deze game best wel simpel op 1000/1000 te krijgen is. Maar ik heb er wel stiekem een quest walktrough bij gehaald om geen enkele quest te missen. En ook waar je de recipes haalt. Voor de rest heb ik ondertussen alles geopend qua mogelijkheden in battles volgens mij, maar ik word gek van die Chain Breaks. Omdat deze op simpele enemies niet te doen zijn . Hoe moet ik ooit die 500 halen XD.
In hoeverre is dit spel te vergelijken met Eternal Sonata? Dit spel lijkt me wel leuk om te spelen namelijk..
Ik vind hem lastig te vergelijken met een bepaalde game. Denk aan een real-time JRPG met MMORPG-elementen.
Er zijn bepaalde tegenstanders (van die springende kroppen sla), waartegen je wapens maar 1 damage doen. Daar kun je chain breaks op oefenen.
En, ben je al verder John? Ik denk dat ik nu op ongeveer 80% zit. Heb net 300 chain achievement gehaald... nu nog 500 stuks. Leuke game, met een interessante plotwending waardoor ik helemaal into MC2 zit.
weinig overtuigend jullie meningen: net als bij FFXIII, WK2, RoF......zonde Dan maar weer verder met Nier
Huh? Jij wilde zelf FFXIII zo goed vinden. RoF heb ik je al voor een aankoop beschermt. WK2... staat voor? MagnaCarta 2 vind ik een leuke game. Alleen geen game waarbij ik de aankoop van andere games zou uitstellen. Vandaag weer een flink stuk verder spelen. Het einde nadert... Eens kijken of ik de 1260/1260 achievement punten kan halen.
Weer een stuk verder . Ik had net wel een lastig stuk met o de 10 minuten een eindbaas. Spoiler ik heb leviathan net verslagen en door dat gebied ben ik echt 4 levels omhoog gegaan. Ik zit nu op level 29.
90% Uitgespeeld. Right on track met de sidequests (daar had ik ook een guide voor) en tot nu toe alle wapens gevonden. Dat is namelijk ook een achievement. Tegen die kroppen sla chains geoefend; zit nu op ongeveer 375 breaks. Nog even doorbijten vanavond. Wel is de game twee keer blijven hangen en één keer waren de textures van de magische effecten verkloot. Hoop niet dat mijn Xbox het weer gaat begeven. Ik ga niet een derde keer dezelfde spelcomputer kopen.
Gisteravond nog een stukje verder gespeeld . Ik zit nu op 40%, dus ik zal wel bijna op disc 2 terecht komen. Toch heb ik het idee dat ik al een eind op weg ben. Verder dan 40%. Ik haal die 40% uit mijn quests btw. Ik heb net de 100 chainbreaks gehaald . Ik zit nu op de 120 gok ik zo. Dus die zal ik dalijk ook nog moeten boosten.
Zo bikkel is het nou ook weer niet, hoor. De game is niet zo lang. 1240 is door DLC en heel simpel, aangezien die score bijna helemaal te halen is door filmpjes kijken.
Nou, nou, nou, niet zijn hele prestatie naar beneden halen he! Denk aan alle eye-strain van het kijken van de filmpjes! :b:
Oke, hou me tegen? Ik ga Star Ocean International versie bestellen. Ik heb wat extra review materiaal gezien (ZeitGeist) en het zag er niet verkeerd uit. De international versie heeft Japanse voicing, extra soundtracks en Vesperia style (anime) avatar 2d afbeeldingen in gevechten en dialogen. 23 Euro mensen... op marktplaats vragen ze er nog 35+ euro voor een tweede hands. Ongeloofelijk, nee dankje voor je aanbod. Niet dat ik geen games meer heb liggen (het tegenovergestelde eigenlijk, d'r ligt hier een hele stapel, verspreidt over drie platformen, niet normaal eigenlijk), maar ik MOET weten waarom Modder-Eter voor deze game reclame blijft maken. En anders kan ik hem uitlachen.