Ik heb hem ook nog liggen. Maar eerst FF13 afmaken (heb helaas te weinig tijd de laatste tijd) en Tales of Vesperia. Daarna kan ik starten aan Star Ocean Eens kijken of dat gezwets van modder de hele tijd een beetje terecht is geweest
Heh, ik zit met precies dezelfde spellen die ik eerst nog wil afmaken voordat ik met Star Ocean verder ga.
Het is een beetje te vergelijken met een combinatie van Infinite Undiscovery en een willekeurige MMORPG.
Game uitgespeeld, alle achievements gehaald. Was een beetje bang dat ik voor de 500 chain breaks nog lang moest doorgaan na een oudere save te herladen, maar kwam vrij snel (binnen 15 min) nadat ik terug was gegaan om zo'n Poong ding aan te vallen (gaat bijna geen health af dus kun je op blijven hakken). Al met al; leuke game, met plezier uitgespeeld. Geen baanbrekende of opvallende aspecten, maar gewoon goed uitgewerkt. Het enige wat me tegenviel was het gebrek aan filmpjes...en de tenekrommende stemmen van sommige karakters. Ik snap niet dat ze dat niet horen als ze die zooi checken. Celestine is toch niet om aan te horen?!?? Hoe mooi ze er ook uitziet, als ze begint te praten druk je snel op a zodat ze d'r bek dicht houd._0/
Heb nu de game een tijdje laten liggen helaas, de game met viel plezier 50 + uur gespeeld en ben lvl 62 rondom maar ik kan maar niet verder bij de ''alex'' boss net weer opgepakt maar t lukt me weer niet!!!!!!! zou toch graag een x de game uitspelen en de ending zien.... heeft iemandmiss tips voor de alex boss?
Ik achte het bijna onmogelijk, maar na een jaar niet gespeeld te hebben (en toendertijd 50+ uur gespeeld te hebben met GIGA VEEL PLEZIER) dacht ik dat de alex boss niet te doden was... deze week weer op gepakt uit frustratie en net de alex boss weten te verslaan HALLLELLUUJAAA en de achieve die ik erbij kreeg... mn grooooootste trots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!