Ja ik weet het een oude poster maar op me plafond hangt een coole vlag van Ajax.... En Cyrillus dat is me broer die een foto maakt En zo een 2.1 setje is vet relaxt..heb jij ongeveer ok zo een kamer?
ajax intreseert me geen hol zeg liever hoe je die boxjes op je xbox aansluit ik gebruik zu nu namelijk voor m'n pc
Ik denk dat hij graag wilt weten hoe het moet om te kijken of hij de mogelijkheid heeft die boxjes aan te sluiten.
zal de mijne ook maar ff neerzetten Vrij groot plaatje (geen zin in resize nu ie al op i-net staat ) vandaar dat ie nie ineens op forum staat. xbox set
hehe, heel eenvoudige reden. Videorecorder is oud en ik doe er niet meer aan maar omdat ik voor school paar duits programmas moest kijken toen ik nie thuis was zijn deze op een videoband gezet in plaats van op een dvdtje, vandaar dat ik mijn zus d'r videorecorder even had 'geleend' die videorecorder is daar nu trouwens wel weg hoor
hehe ik had de xbox eerder dan de dvdspeler, dit was tijdelijk een goedkope manier om toch dvds af te kunnen spelen. Maar nu ik die losse speler heb heb ik idd niet veel meer aan die kit
SHAREMAN hey shareman ik dacht het visuele setje al ergens aan te herkennen. ben nog een ouwe bekende van je uit de gevreesde beschikbare periode van nt ik had die xbox tas weetje*denk,denk* nou..L@terz! ---NNEX---
lol nog steeds niks gezien van de topic starter van dit hele verhaal . of zit ik er naast...............???
lol mensuuuuuuuuuuuhhh...waar blijfen toch al die mooie fotoooooooos . het maakt toch geen reet uit of je een halve studio heb of een tveetje van 33 cm met koptelefoon.