Gvdm! Wat een rijk spul allemaal hier zeg! Ik zit thuis achter een platbeeld sony TV. Wel mono, da's minder en ook geen breedbeeld. Maar ik spaar nu voor die nieuwe set van Logitech. Sorry jongens, geen foto's ik ben niet zo rijk dat ik een webcam heb
Hoi, ik heb geen digitale camera dus ik kan geen foto maken. Wel heb ik een foto van mijn versterker en mijn boksen.
Hi, M'n HT en Game set: De Yamaha RX-V630RDS, 6*130Watt @8Ohm, Dolby Digital 5.1, Dolby Digital EX (6.1), DTS 5.1, DTS ES (6.1), Pro-Logic, Pro-LogicII Eltax Evolution 5.2 set, 5*100Watt @8Ohm, 2 subwoofers 150Watt elk. + extra center speaker voor 6.1 M'n toekomstige projectie TV (Samsung) nog een paar maandjes sparen groetjes, Arjan
'k krijg binnekort een digi camera, dus dan een foto. Op het moment ben ik aan het sparen voor een nieuwe TV, iets dat op deze lijkt. (Iemand met suggesties voor een TV tot 300 euro, merk/model zijn van harte welkom.)
Deze TV heb ik op het moment : alleen een andere afstandbediening. En dan ook nog deze videorecorder: in het zwart
TV kostte toen 1900 (bij media markt) euro, nu zal dat stuk minder zijn. Home cinema setje koste toen 800 euro, volgens mij kost ie nu rond de 600. Xbox en Gamecube weet je zelf wel denk ik!
Ben nu niet thuis, maar had nog wat op webspace staan: Had al langer 5.1 boxen, maar heb ze 2 weken geleden pas geinstalleerd. Klinkt echt perfect!! Alleen jammer dat de xbox meestal onder staat (bij de pc).
Shit, shit, shit. Ik was ook van plan om een beetje TV en surround-setje kopen, totdat ik vorige week mijn auto in de kreukels reed. Damn, 2000 euro schade. ]:- ]:- ]:- ]:- Dus voorlopig nog maar geen fotootje van mij....