ja nu pas idd waar heb je die dan vandaan? de meine: (Spiderman,jetset,2de controller,dvd remote,dead orallive,PROJECT GOTHAM en de rest dat bij me sig staat moet je erbij denken
nej, maar die denk ik ten koste van iemand anders gegaan, je ouders ofzo. maar die tv van mij heeft niemand iets gekost, me oom heeft elektrozaak. kopen mensen tv, en dumpen ze de oude, die gaan dan normaal weg enzo, maar ik heb dees toevallig dus
Me woonkamer heeft zojuist weer eens een upgrade gehad, we hebben een klein lapje stof opgehangen. Was overdag altijd veel te licht om op het scherm kijken, problem solved Wordt al best wel een bioscoopje toch?
Vandaag komt onze nieuwe TV binnen, betekend meteen een permanente prive-LAN aanbrouwen natuurlijk Ik heb geen digi-cam maar zal wat foto's op de conventionele manier schieten
OPROEP AAN IEDEREEN OP HET FORUM---stort €1.- op rekeningnummer ... (voor goede doel)---EINDE OPROEP.
Ik heb me kamer net vernieuwd en heb een nieuwe Tv en een TV meubel, dus ik post plaatjes, zodra me pa de camera weer meeneemt van het werk (lenen hoor )
Helaas Ik heb hier n crappy webcam staan waarmee ik dus geen TV kan fotograferen We gaan er binnenkort wel een kopen, maarja het is nu zo dat als je wat goeds wilt kopen je er echt in moet verdiepen, dus dat moeten we nog ff doen Moet ook nog een echte DVD speler aanschaffen duzz.. Komt nog wel
Tipex... Vertel mij eens wat er allemaal in die kamer van jou zit... Behalve de tv... (Ben van plan een B&O Flatscr. te halen) Why? Ga binnenkort mijn kamer weer opnieuw doen.... Alles (excl. Xbox + Ps2 ) gaat eruit... Daarom =) Thanks ... MoStWaNtED Lijkt wel een ritueel hierzo, dus : ------------------------------------------------------------------------------------ Xbox, 3 Controllers Halo,NBA Inside Drive,Max Payne,Rallysport Challange,DOA 3 & Project Gotham Racing ------------------------------------------------------------------------------------
Serieus? Ik had gelezen dat dat heel slecht zou zijn voor de beamer. Dat is dus een fabeltje begrijp ik?
Waarom zou het slecht zijn voor je beamer?? Je projecteerd toch gewoon iets op groot beeld. Is niks slechts aan hoor.