1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Make some pictures 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the-X, 21 jul 2002.

1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even op me site zou ik zeggen, link staat in me signature

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lampen van lcd's, projectie tv's, plasma tv etc kunnen inbranden op het moment dat er steeds een logo oid op de zelfde plek staat te branden. Zeker als je brightness en contrast hoog heb staan is de kans hierop zeer groot.

3. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, nooit problemen mee gehad.

4. Ib@nez96

Ib@nez96 ICU ...

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat het in iedere game console handleiding dat het sterk afgeraden wordt om de console icm projectie apparatuur te gebruiken ...

5. Flood

Flood Guest

hoeveel kost zo'n beamer

6. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een beamer maakt het beeld inderdaad niet mooier (eeh de mijne niet)
    via een vga aansluiting geeft hij prachtig beeld, maar via een composiet kabeltje wordt het hard minder

7. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmn ik denk dat tipex je daar alles over kan vertellen.
    ook het verschil tussen lcd/crt enz.

ik weet er in iedergeval te weinig van om je een goed advies te geven.
    mijn is lcd (dacht ik)

8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een goeie beamer ben je zo 8 a 10.000 Gulden kwijt. Op mijn werk hebben we een aantal die zijn 10.000 gulden. (om het nog maar ff in guldens te doen). Maar dan heb je ook wel een hele goeie.

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou mijn crt van 2500 piekjes nooit inleveren tegen een lcd van een miljoen, crt wint het namelijk zonder enige moeite van lcd / dlp / dila.

Heb ooit al eens wat gepost over projecteren, hier even een korte copy paste actie :)

de enige manier om film / dvd te kijken via een projector is eigenlijk via een crt projector, alle andere opties lcd, dlp, dila doe je concessies aan de beeldkwaliteit. DLP is de laatste jaren erg in opkomst en geeft een steeds beter beeld, maar kan niet op tegen een crt projector. DLP kost nieuw rond de 7500 gulden, CRT's vind je nieuw vanaf 20000 - 100000 gulden maar je kunt veel beter een tweedehands crt kopen, nieuw zijn ze onbetaalbaar. Voor meer informatie en mensen die alles weten van projectoren moet je kijken op http://www.dvdforum.nl en dan de rubriek projectoren of op http://www.htforum.nl

Er komt erg veel bij kijken voor je daadwerkelijk een keer een filmpje zit te kijken maar het is zo gaaf.... Heb zelf thuis een CRT aan me plafond hangen, op me website kun je daar foto's van vinden en als je vragen hebt roep je maar dan kan ik je zeker een eind op weg helpen. Ik raad je iig heel veel te gaan lezen op de bovenstaande forums en veel bij mensen thuis te gaan kijken voor je blindelings wat gaat kopen anders kan het wel eens een hele grote telleurstelling worden....

Veel mensen denken dat je zomaar een scart kabel in een projector (van welk type dan ook) kunt stoppen, DIT IS NIET ZO. Je hebt vaak wel composite (gele tulip stekkertje), s-video en vga (15 pins net als je pc) aansluitingen. Composite heb ik wel een keertje geprobeerd maar dat geeft waardeloos beeld dus dan speel ik het liever nog op me breedbeeld, svideo zou al wat beter beeld moeten geven maar vga ruled gewoon. Maar ik heb dus geen xbox - > vga adapter dus zo heb ik het nog niet kunnen testen helaas.

Een crt heeft heel weinig licht opbrengt, het moet dus pikkuh donker zijn wil je een optimaal plaatje hebben maar dat fotografeerd lastig. Voor een goed plaatje moet je dus je projector op een speciale manier aansturen. Je kunt hier of een htpc voor gebruiken met een goeie ati 8500 of lekkere gforce 3 kaart. Of je moet zoals ik gedaan heb je dvd speler laten ombouwen (kan niet met elke dvd speler) met een zogenaamde psm-1 kaart, hiermee krijg je ook 5 bnc uitgangen op je dvd speler die je dan kunt aansluiten op je projector.

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zo:

Laatst bewerkt: 4 sep 2002
  11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pacboyslim heeft geen vrienden.

Arme jongen, ach je hebt een leuke set dus wat moet je met vrienden :)

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja whatever.
    Wil je deze zin a.u.b. toelichten?

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat op je site.....

Vrienden van pacboyslim : pacboyslim heeft geen vrienden.
    Gastenboek : Er staan nog geen berichten in het gastenboek

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, wat flauw....

15. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vooruit, mijn nieuwe TV!

Unreal plaatje is overigens nep. :9

16. Ib@nez96

Ib@nez96 ICU ...

Leuk Bevonden:
    0
    Dude!!! Je hebt dezelfde tv als ik ... de mijne is ietsjes anders maar wel zelfde model ... & ik maar denken dat ik de enige was met Grundig ...

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als ik mijn Xboxie weer terug heb maak ik ookwel wat pics

18. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt de breedbeeld-versie zeker? Ook supervet..... :9

19. calibur

calibur Active Member