ik krijg binnenkort een nieuwe canon powershot a40, voor slecht €230 , daarvoor zal er toch even gewacht moeten worden.
Ik heb niet zo'n dikke patser tv. Kijk het is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig maar wat moet je met zoiets op je kamer? Op een klein tvtje zie ik alles ook best en ik vind het ook zonde van het geld.
Tja ... ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar voor mij is mijn HTS gewoon mijn hobby ... ik kijk absurd veeel films en vind het geluid thuis beter dan in de echte bios ...
Jah hetzelfde geld ook voor mijn persoontje mijn ht is een beetje uit de hand gelopen hobby Je moet redelijk gestoord zijn om het onderstaande in je woonkamer te doen
De mijnes dan ook maar die 4 met nashua doosje zijn overigens: - Multidisk: mad dash, rsc, crazy taxi 3, simpsons road rage, cel damage - splashdown - silent hill 2 - sega gt 2002
mooie setup relaxxing!! die sega GT ziet er wel gruwelijk uit zeg!! die setup van tipex is wel heeeeeeeeeeeeeeeeel vet trouwens...een droom plaatje (nog mooie fotos ook!! )
Zo, relaxtje setjes hebben jullie allemaal zeg!!! Ik heb meer klein tv'tje... moet nodig gaan sparen voor zo'n echte breedbeeld!
Eindelijk wordt dit topic weer wat leven ingeblazen, keep 'm coming! De foto's dan, ziet er erg kewl uit. Is GT 2002 al in europa uit ook? Ziet er zeer kewl uit.
lol ik moet dan eerdaags ook maar eens hier een piccie op gooien vind je niet?? zal eff kijken of ik de digitale cam van me broer eff kan lenen.
lool haha jaja ik ga me best doen..zal proberen met mijn wilde fotokunsten er iets mooi van te maken. zal me broer eff bellen of hij eerdaags eff tijd heb. zullen er wel een paar worden aangezien er hier nogal wat zooi staat lol...