Wauw .......... wat hebben de meeste gasten apparatuur zeg. Zoals je ziet moet ik het doen met een kleinbeeld tv-tje. Gelukkig kan ik wel relaxed gamen vanuit m'n kingsize bed.
IK heb filmpjes gemaakt hoe wij gamen op mn kamer. zie m'n sig voor de site. Maar ja nu moet ik naar school. Groetjes
Tja......... da's een foutje bij de bestelling van m'n reward-pack. (Effe Off-topic: hij is te ruil of te koop). En......Rosmalen........dan kom ik 'm nog brengen ook
is het echt zo duidelijk? zolang je geen 100 hz met rgbscart en zo hebt denk ik toch niet dat dat zoveel kan opleveren. Ik ben alleszins tevreden over mijn beeld, en dat met de gewone aansluitingen.
Een advance scart heeft toch ook gewoon van die tulp-stekkertjes of niet? Want anders ben ik afgezet! Of is er maar een klein verschilletje?
advance scart heeft GEEN tulpjes.....tis gewoon een scart kabel met in het midden een kastje met een digitale uitgang....
gewoon!? lulkoek...........er zijn nog een aantal verschillen.. TULP-stekker: Audio door 2 stekkers Video door 1 stekker RGB Scart Video door meerdere connectors Rood/Groen/Blauw/Contrast/Helderheid hebben een eigen connector, dus beter gefilterd, dus beter BEELD! Audio wordt ook door meerdere connectoren gestuurd, waardoor Dolby 5.1 en DTS mogelijk worden Duidelijk zo?
lol let vooral op de een na laatste zin..... spoken like a tue master himself....dolby digital door je scart rofl
Re: lol Ehm..hoe wou je dan Dolby krijgen..via je Ethernet aansluiting? Aangezien sommige TV's via een aparte stekker weer aan je Surround kit gekoppeld kunnen worden.. Dus JA DOLBY VIA SCART JA!!!