1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Make some pictures 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the-X, 21 jul 2002.

1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

eeeeeeeeeeen jawel we hebben een winnaar...................tipex gaat voor de 50 euro...
    ok robbyboy..........ooit ergens in de 1e of 2e groep van de lagere school heeeeeeeeeeeel lang geleden zaten we als kleine aapies naar zo'n bord te loeren..aap..noot...mies...en al die andere lettertjes.
    als je goed op lette dan viel langzaam het kwartje dat je zelfs hele zinnen kon maken met deze frutsels zodat andere aapies dit konden lezen..........en daar ging het met jou fout.
    niet het schrijfen...maar het lezen wil niet echt lukken geloof ik.
    niet alleen in de surround thread..maar ook in ongeveer 13413 aangesneden onderwerpen is dolby digital al behandeld en hoe je de mogenlijkheid ervan benut via je xbox.
    maar voor jouw doen we het nog een keer........................
    scart doet niks met digitale audio
    het signaal uit je scartje is enkel stereo.
    via je optische kabel gaat het dolby digi signaal naar je receiver die los staat van je scart.
    jawel ik hoor je denken...maar die optische kabel komt uit me scart.............deze 2 signalen staan compleet los van elkaar.
    als jou tv een digitale bitstream aan geluid voor zijn kiezen krijgt (volgens jou door je scart) zou hij zonder ingebouwde decoder niet eens geluid maken.
    dit soort tv's waar je dolby surround en dolby digital door middel van een ingebouwde decoder uit perst worden aangesloten door middel van coax of toslink kabels.
    scart is beeld...mooi beeld...stereo geluid..meer niet.
    aap..noot..mies..beer...koe...drop...boot...linksachteruitparkerendelagevloersbus...........:confused:

Laatst bewerkt: 26 sep 2002
  2. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    adem in.................

adem uit........

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :r

Krijg geen adem meer

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: lol

Met het schrijVen ging het daarentegen bij jou weer mis

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee hoeft niet , mijn reward pack werd goed bezorgt :)
    anyways kzal in het weekend ofzow ook nog wel een plaatje maken van mijn zooi

ik zoek een xbox Key cord !!!

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    dat kan je beter rond vragen op forums waar wat meer vrouwen tussen de leeftijd 8-16 rond hangen:cool:

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wow jullie hebben gewoon 20 games zowat keb er zelf pas 6.

huh? bedoel je Powerweb ofzow? ik snap je niet...

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    zoals je misschien wel hebt gelezen in de pu stond dat de xbox keycord vooral in trek was bij de vrouwen, en die zitten ook niet veel op Powerweb. maar meer op van die fancy,breakout etc. forums.

9. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

en wat dacht je van de rgb?
    /quote
    RGB Scart
    Video door meerdere connectors Rood/Groen/Blauw/Contrast/Helderheid hebben een eigen connector, dus beter gefilterd, dus beter BEELD
    /endquote

10. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ook maar es effe een plaatje plakken hierro.. :) Was deze thread al een tijdje aan het zoeken..

Komt ie:

p.s.. Sorry voor het "Tool Options-" dingetje.. :) Wilde een collage maken en had niet gezien dat die daar stond toen ik Print Screen drukte..

11. tistochwa

tistochwa 13337 post's

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel cool uit alleen heb ze linking vanaf andere sites afgezet (je pic host) probeer het te renamen naar .txt kijken als dat werkt of geen de mensen de link http://66.197.78.169/picscherm.jpg :)

12. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    Och ja.. Is waar ook.. Ik zal het effe uitzetten.. Bedankt voor de notificatie..

13. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

helemaal gelijk...ik typ ook als een aap..ik schrijF kudt ook nog steeds met dt.
    alz uw maar begreipd wad ik bedoeldt.

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar projecteer je mee? En gebruik je een xbox -> vga adapter? Ben erg benieuwd naar die resultaten namelijk. Plain composiet signaal is werkelijk bagger op die formaten.

15. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Tipex, nou moet je me niet al te technisch worden he.. :) Heheh.. Ik heb geen idee van de specs enzo..

Om de zoveel tijd ga ik met m'n Xbox naar mijn schoonbroer en dan spelen we op dit scherm..

Maar ik moet zeggen dat het er allemaal erg strak uitziet hoor.. Ik heb in iedergeval GEEN vga-box.. Dat weet ik zeker..

Maar de kwaliteit van het beeld hangt ook af van welke projector je gebruikt.. Ik heb de Xbox zien spelen op projectors onder de 8000 Euro.. Tja.. Dat ziet inderdaad niet uit nee..

Ik verheug me op zaterdag.. (ik hoop dat ik dan mijn griep kwijt ben).. Dan is het weer feest.. :D

16. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamen op een groot scherm is zeker erg kewl, al moet je er dan wel wat verder vanaf gaan zitten als dat je een film kijkt, tenminste dat heb ik. Waarschijnlijke sluiten jullie hem dan via gele composiet stekkertje / svideo aan dan... Mooiste resultaat zou je via vga adapter moeten krijgen maar nog steeds niemand gevonden die dat doet, bareuh :mad:

17. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt heel erg interesant die VGA box.. Misschien moet ik er dan maar eentje gaan aanschaffen.. Kan ik ook op mijn PC monitor spelen.. :)

Ik ga eens kijken wat ze bij Lik-Sang kosten..

18. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het effe na gevraagd bij mijn schoonbroer..

Als we op de projector spelen dan is de Xbox aangesloten met de High Definition AV Pack.. We spelen dan dus in HDTV 480p mode op PAL 60hz..

Kortweg: Het ziet er beter uit op het grote scherm dan op mijn eigen Sony WEGA Trinitron 82 cm TV..

19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dat ook echt zo? Die progressive scan is idd 2 x zoveel lijnen maar is het ook mooier aangezien het beeld zo groot is?
    *Kseen wil ook kopen maar weet erg weinig vanaf en heb het helaas nog nooit gezien.
    Het lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk dat het er mooier uit kan zien als op jouw en mijn tv. Heb zelfde.
    Enne, als je daarmee progr. scan hebt, waar heb je dan een vga snoer voor nodig?

20. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan een VGA-box op mijn TV aansluiten, wat houdt dit in???

Krijg ik dan beter beeld dan met de Advanced Scart?

Need help here! :D

Deel Deze Pagina