1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Make some pictures

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mister xbox, 24 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Paula.Ik heb je dvdcollectie laten staan, de rest weggehaald. Volgende x wordt je gelijk geband. Je hebt genoeg verstand om te weten dat je met een slome verbinding gelijk vastslaat. Kleinere plaatjes en wat minder, niemand die zit te wachten op foto's van je moeder en pakkies sap. Een officiele waarschuwing dus.

2. Paula

Paula Guest

Saggerein

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat ik een keer bij jou langskom bah al die skeleten.

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Neej hoor, ben berevrolijk. Is gewoon het standaard verhaal, bla bla als iedereen dat doet + met mijn verbinding ging het al niezo vlot. Daarbij komt ook dat jij dit allemaal wel weet.

5. Paula

Paula Guest

OK, hier een paar piccies in een wat kleinere vorm, voor de modem (was dat??) users, omdat ik zoveel van Xenior hou

Mijn =>PS2<= en xbox...

JVC breedbeeld tv, 50 Hz uiteraard. Komt een Mitshubishi hdtv voor in de plaats (70cm)

Mijn verzameling DVD`s. Divx vind ik maar niks, geen DTS 6.1, geen extra`s, geen leuke opties, geen mooie hoesjes en het is gewoon gratis, wat is dat nou ;)

Het geluid voor de ps2 in 4.1 d.p en xbox in 5.1 d.d wordt geleverd door een 5.1 d.d set van Creative en een zelfgemaakte versterker van Velleman: (2 x 155 W (echte) sin 4 ohm ) aangesloten op de speakers met 4 mm dik OFC

Samen met deze zeer vettige speakers van Jamo (2 x 300 W Sin) en Mission geeft dit een geluidsbeeld om U tegen te zeggen :) Jammer alleen dat je de 26 inch subs niet kan zien, die rechts van de jamo`s aan de zeikant zitten. Maar ze zitten er wel hoor!!!!! 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2002
  6. Paula

Paula Guest

mijn pc, xp 1800@2100/2200@10,0 x 172 Mhz, Leadtek GF4 TI4600@ 330/720, 256 MB Corsair @172 cas 2-2-2 draaiend op een epox bord met een 350 W enermax voeding met 19 inch iiyama monitor AHHHH!! SOF2, en Mohaa draaien redelijk :D Voor de gemakkelijkheid heb ik alles dmv 1 knop regelbaar gemaakt in toerental. Of stil, of een straaljager :9

En mijn schatje nogmaals: lief is tie he?

Voor de xbox heb ik deze spellen op DVD-R. xbox is niet gech*pt maar b*os is opnieuw geflashed :9

RalliSport Challenge DVD
    Moto GP DVD
    Hunter: The Reckoning DVD
    Silent Hill 2: DVD
    Genma Onimusha DVD
    SSX Tricky DVD
    Wreckless: The Yakuza Mission DVD
    Jet Set Radio Future DVD
    Oddworld Munchs Oddysee DVD
    Blood Wake DVD
    Dead or Alive 3 DVD
    Halo DVD
    NASCAR Thunder 2002 DVD
    Amped: Freestyle Snowboarding DVD
    Project Gotham Racing DVD
    Gun Valkyrie DVD
    SEGA World Series Baseball DVD
    Spider-Man DVD
    UFC: Tapout DVD
    The Elder Scrolls 3 Morrowind DVD

Voor de ps2 en dreamcast heb ik zo`n beetje alles wat er maar bestaat. 12 titels op DVD voor ps2, de rest cd-r

Geinig he :p

7. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Is een nieuwe bios update al genoeg om al illigale shit te draaien?:confused:

8. Paula

Paula Guest

Nee, er moeten nog steeds een shit load aan draadjes gesoldeerd worden

9. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Je houdt niet van divxen, maar wel van gekopiƫerde xboxgames?

10. Paula

Paula Guest

Idd, divx is de schrale vorm van dvd, mist veel. DVD-R is identiek. Snappie

11. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Met alle respect Paula, maar op die manier kan ik ook gamen. Alles kopieren...bah. Je mag zeggen dat je alles hebt, maar gekopieerde games beschouw ik niet als eigendom. In feite heb je dus helemaal niks.

12. Paula

Paula Guest

nee, ik heb niks, maar ik speel het wel.

[lol]dan heb ik wel een hoop dvd`s [/lol]

13. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff 1 x offtopic, ik zie nu pas voor het eerst de disscussie hier over dit forum, en het gezeik over de mods.

Zonder te slijmen: Dit = het best georganiseerde forum van Nederland!!!!!!!

Kijk voor de gein eens ff op www.opm2.nl daar zie je hoe een zooitje het word ZONDER mods!!!!!!!!

Ja echt waar het officiele playstation magazine forum heeft geen mods, echt niet te geloven iedereen word hier helemaal verrot gescholden!!!!!!!!

Echt als het hier kut zou zijn zou ik de eerst zijn die het zou zeggen, maar de mods zijn echt toppie hier!!!!!!!!

Greetz

Laatst bewerkt: 29 jun 2002
  14. Paula

Paula Guest

Tja, ik ga voor mijn officiele waarschuwing in hoger beroep. Ik kreeg er vanmiddag 1 omdat ik teveel plaatjes had gepost van een te grote omvang (ze waren allemaal rond de 200k). Echt super loos van Xenior. Ik bedoel, je kan het ook normaal zeggen, niet gelijk met een OW. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2002
  15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    :) We doen ons best.
    Paula, ben erg blij dat je zo om me geeft maar we hebben zo wel weer genoeg gepraat over knutselen aan de xdoos, keej.
    Kus voor als je je gedraagt maar ik scheur je jurk kapot als je weer vermoeiend bent.
    Nu wil borrelnootjes eten...

Edit: Heej Paula, jij weer hier. Valt nergens over in beroep te gaan. Is gewoon niet anders.

16. Paula

Paula Guest

Mja ok, maar trek die OW dan ff in, dat ging wel een beetje te ver, niet? Plus dat ik het toen geneens over mijn dvd-r etjes had, dus niet echt een rede om instant een OW te geven niet?

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Over die waarschuwing, is toch logisch. Jij zwerft genoeg over het net heen om dat wel te weten. Buiten dat praat je over mods daarna. Iemand anders had je nou missch. wel geband. Be happy.
    Ik ben het ook.:)

18. Paula

Paula Guest

Naja, dat slaat dus echt nergens op he! NEE, ik wist het niet, en overigens was ik zo enthousiast dat een vriend zijn camera had meegenomen dat het geneens in me opkwam, ook al had ik het geweten. Ik vond het gewoon leuk om mijn pics te posten. Nou heb ik OW waar ik geen fuck aan heb, en niks aan kan doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2002
  19. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Ontopic please!!!!!!!!

20. Paula

Paula Guest

Tja, eventjes nog :) Als iemand 60 plaatjes van drollen post, ok, dat is een weggevertje 8) , maar een OW omdat iemand te veel plaatjes post (die geneens zo groot waren, ik had ze namelijk al verkleind). Eerst waren ze namelijk op 1600 x 1200, dus ik had al moeite gedaan........

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina