1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Make some pictures

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mister xbox, 24 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwhahahahhha, ik twijfel aan je onschuld....:9 Maar goed, zo'n waarschuwing is alleen maar vervelend als je nou binnenkort weer te ver gaat. Ik wil hem ook wel geven voor het blaten over mods.;) Oftewel, wees net zo lief als ik hier en je hebt nergens last van. Nu ga ik niet meer discussieren, vind het wel leuk maar wij vervuilen het topic.
    Komop met die foto's!

Edit: Keej, ik geloof je. Kusje?

2. Paula

Paula Guest

U wens is mijn bevel

3. Paula

Paula Guest

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wens ik dat je je uitkleedt, 5 pauweveren in je aarsgat stopt, je hoofd oranje verft, de straat op rent en daar met je armen hard heen en weer wappert alsof je echt gelooft dat je op gaat stijgen. Dit alles terwijl je heel hard GAK GAK GAK!!! schreeuwt.:9

5. Paula

Paula Guest

OK, trek jij dan mijn bruut onrechtvaardige OW in, zoniet, ga ik even de king of master blasters een mailtje sturen, want ik wil ervan af.

6. Paula

Paula Guest

Kweenie of je wel eens van tweakers gehoord heb, maar dat is dus een echt forum met interessante discussies die verder gaan als hoe bruut een console is.

Ben daar helaas gebanned wegens discriminatie, sterrilisatie en communicatie, dus helaas.

Moet wel zeggen dat het hier veeeeeeeeeel gezelliger is, maar voor een ECHT goed geregeld forum en site is toch echt tweakers de king of master blasters

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2002
  7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek niks in tot ik een foto zie.:9

8. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad. Als je mensen vaak UTFS, RTFM, "Dit hebben we al zóóó vaak langs horen komen" en vele andere irritante kreten wilt horen roepen, dan moet je naar t.net gaan! Ik vind het daar allemaal een beetje té goed geregeld...

9. Paula

Paula Guest

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die wordt sowieso niet teruggetrokken omdat je er eigenlijk ook een verdiende door je reacties op een bepaald nieuwsbericht over chipjes.

11. Paula

Paula Guest

Dan had ie me die toen moeten geven Wouter, en niet op deze manier. Sjonge jonge, lekker beleid hebben jullie zeg....

Ik krijg nu een OW voor teveel plaatjes posten, en daar moeten jullie je voor schamen

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet helemaal niks en ik schaam mij absoluut niet. Jij moet niet zo door blijven drammen. Begint een beetje vermoeiend te worden. Hoe je zo lang kan discussieren met iemand die zo vriendelijk is als ik snap ik echt niet. Het beleid is hier gebruikersvriendelijk, dat moejje nou wel doorhebben.
    Doorgaan met zeuren = ergens anders je vertier moeten zoeken.

13. Paula

Paula Guest

OK. Beleid zuigt dus blijkbaar. Ik heb het hier prima haar mijn zin, maaruhh, niet op deze manier. En ik Dram niet, ik reageer op een reactie. Das normaal, daar heet het forum voor.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je krijgt een OW voor ongehoorde reacties op nieuwsberichten + iets wat ik niet gezien heb maar wat Xenior kenneljik als OW vond.

Leg je er gewoon bij neer, 'normaal gesproken' hoor je geen 2e waarschuwing te krijgen als je je normaal gedraagt, wat wij toch wel van je verwachten..

15. Paula

Paula Guest

Nee, ik heb een OW waarschuwing gekregen voor het teveel plaatjes posten, dat staat duidelijk in het bericht.

16. Paula

Paula Guest

Nee, je moet beginnen over bannen, das logisch. Sorry hoor, jullie blijven reageren, en ik reageer terug.

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat schrijft W. toch ook?

18. Paula

Paula Guest

En wat mag dat zijn dan? Een foto van mijn moeder en kat? Daar is het toch offtopic voor?

Off-topic Chat
    Forum over alles behalve XBox

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vast wel jongen.. Veel plezier ermee en met dit topic verneuken. Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina